Beauty. Lifestyle. Review. Collaboration.

12 February 2019

Sakit Gigi Hilang Dalam Masa Tiga Hari Dengan Ubat Gigi Sensilacer

Sakit gigi memang boleh membuatkan kita sukar menumpukan perhatian ketika bekerja.

Selalunya kita akan rasa nak baring dan duduk di rumah sahaja untuk bagi sakit gigi ni hilang tapi tetap tak hilang-hilang.


Sejak sakit gigi beberapa hari lepas, Qiss gunakan ubat gigi Sensilacer ni lepas baca review pasal ubat gigi ni.

Muka gembira sebab gigi dah tak sakit


Qiss amalkan menggosok gigi selepas makan untuk lebih keberkesanan. Kalau nak cepat kurang rasa sakit tu, Qiss akan ambil sedikit ubat gigi Sensilacer ni dan sapukan kat gigi yang sakit.


Setakat ni, sakit gigi Qiss dah berkurangan dan Qiss dah boleh makan tanpa risau nak mengunyah.

Sedikit perkongsian tentang Ubat Gigi Sensilacer

Telah berada dalam pasaran Sepanyol selama 70 tahun.

Berkesan untuk melegakan sakit gigi dalam masa tiga hari.



Siapa yang perlu memakai ubat gigi Sensilacer ni?

1. Mereka yang jarang menggosok gigi
2. Ada tabiat mengetap gigi
3. Mereka yang menghasilkan air liur berlebihan
4. Ada masalah gusi
5. Ada sejarah GERD dan gastrik
6. Sakit gigi
7. Ibu mengandung

Penyebab sakit gigi:

1. Makan makanan dan minuman sejuk
2. Makan makanan dan minuman panas
3. Makan makanan masam dan manis
4. Pengambilan makanan dan minuman berasid untuk diet berat


Ubat Gigi Sensilacer berfungsi sebagai:


1. Menghalang dentin tubular
2. Pengurangan impuls saraf
3. Pembentukan enamel gigi
4. Menghalang sakit gigi
5. Kesan jangka panjang


Kalau korang ada masalah sakit gigi macam Qiss ni korang boleh cuba Ubat Gigi Sensilacer ni.

Dapatkan di :

https://www.pmmii.com

SensiLacer Toothgel  75ml
RM31.50  https://www.pmmii.com/collections/lacer/products/sensilacer-gel-toothpaste

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Follow My IG

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Categories

11.11 11street aabc Ads aesthetic airasia Althea Anchor Android Apparel apps automotif automotivereview Auxinlive Bangsawan bbq beauty beauty review Biskut Raya Blogger Blogger review brownies Buffet Buka puasa Cannis Cannis Event Cannis Launch CannisApp car cheras chocolate citrawarna clinic coaching coklat contest cookies Cozena damansara dewan domain Domino's Domino's pizza Dominos Duit electronic review etw etw6 Event facial Fernleaf fesyen food food review Foodreview forex free product review gadget gayatravel giveaway gold Guardian gula hair removal happyfresh Haqqi Harriston Honor hotel review Income Innphonim blockchain Jag Jahitan jakel jdt jewellery johor kasut sekolah kelas jahit kembara kembarabloggersjohor klfw Korean Kuih Raya lapetales laser launch lazada Lipstick maiwp makan makanan arab make up Malaysia matic McCormick McDonald's media Menara Kuala Lumpur Merdeka MMSOS mobile motac Moto C Moto M moto z2 play motorola msi Museum myvi myvi2018 NASDAQ ngeteh Nimpmos Online onlineshopping onlinetraining pageviews Pak John Steamboat & BBQ Pemanis stevia pengantin Pensonic perkahwinan perodua Petaling Jaya pharma pharmacy Pharmaniaga pizza Pizza Hut planner Poh Kong ppz product product review Projek57 proparangers property Putrajaya railway Ramadan Raya realme review Safi sale Shah Alam Shopee shopping Singapore skim thohir skin skincare spa spa review spareview SS2 Stevia summit Sunfeet tambah pendapatan Teater technical techno teknologi tengkubutang thegaragekl tourism tourism malaysia tourism selangor Tourism Tourism Japan Tourismjohor tourismmalaysia train trainer travel TVC Ubat Gigi ukays unity unity ribbon upen Waterpark Wedding zakat zoo

BTemplates.com

Followers

Blogroll

Rezeki Bulanan

About

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com