Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

12 February 2019

Sakit Gigi Hilang Dalam Masa Tiga Hari Dengan Ubat Gigi Sensilacer

Sakit gigi memang boleh membuatkan kita sukar menumpukan perhatian ketika bekerja.

Selalunya kita akan rasa nak baring dan duduk di rumah sahaja untuk bagi sakit gigi ni hilang tapi tetap tak hilang-hilang.


Sejak sakit gigi beberapa hari lepas, Qiss gunakan ubat gigi Sensilacer ni lepas baca review pasal ubat gigi ni.

Muka gembira sebab gigi dah tak sakit


Qiss amalkan menggosok gigi selepas makan untuk lebih keberkesanan. Kalau nak cepat kurang rasa sakit tu, Qiss akan ambil sedikit ubat gigi Sensilacer ni dan sapukan kat gigi yang sakit.


Setakat ni, sakit gigi Qiss dah berkurangan dan Qiss dah boleh makan tanpa risau nak mengunyah.

Sedikit perkongsian tentang Ubat Gigi Sensilacer

Telah berada dalam pasaran Sepanyol selama 70 tahun.

Berkesan untuk melegakan sakit gigi dalam masa tiga hari.



Siapa yang perlu memakai ubat gigi Sensilacer ni?

1. Mereka yang jarang menggosok gigi
2. Ada tabiat mengetap gigi
3. Mereka yang menghasilkan air liur berlebihan
4. Ada masalah gusi
5. Ada sejarah GERD dan gastrik
6. Sakit gigi
7. Ibu mengandung

Penyebab sakit gigi:

1. Makan makanan dan minuman sejuk
2. Makan makanan dan minuman panas
3. Makan makanan masam dan manis
4. Pengambilan makanan dan minuman berasid untuk diet berat


Ubat Gigi Sensilacer berfungsi sebagai:


1. Menghalang dentin tubular
2. Pengurangan impuls saraf
3. Pembentukan enamel gigi
4. Menghalang sakit gigi
5. Kesan jangka panjang


Kalau korang ada masalah sakit gigi macam Qiss ni korang boleh cuba Ubat Gigi Sensilacer ni.

Dapatkan di :

https://www.pmmii.com

SensiLacer Toothgel  75ml
RM31.50  https://www.pmmii.com/collections/lacer/products/sensilacer-gel-toothpaste

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Follow My IG

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Categories

11.11 11street aabc Acara Ads aesthetic airasia Althea Anchor Android aplikasi Apparel apps Arabic Artis automotif automotivereview Auxinlive Bangsawan bbq beauty beauty review bid Biskut Raya Bisnes Blogger Blogger review boost Borneo brownies Buffet Buka puasa Business Cannis Cannis Event Cannis Launch CannisApp car Carsome cheras chocolate citrawarna clinic coaching coklat computer Conference contest cookies Cozena damansara dewan domain Domino's Domino's pizza Dominos Dr Wu Duit e wallet electronic review etw etw6 Event facial Fashion Fernleaf festival fesyen food food review Foodreview forex free product review Futsal gadget Game gayatravel giveaway Glamogenic gold Guardian gula hair removal handphone happyfresh Haqqi Harriston health Hiburan Honor hotel review ikan bakar Income Innphonim blockchain Inspirasi IPSB Jag Jahitan jakel jdt jewellery johor Jual kereta kasut sekolah kelas jahit kembara kembarabloggersjohor Klang klcc klfw Korean kosmetik Kuih Raya lapetales laser launch lazada Lenovo lifestyle Lipstick Lulu Hypermarket maiwp mak siti makan makanan arab make up Malaysia masakan matic McCormick McDonald's media Menara Kuala Lumpur Merdeka Microsoft MMSOS mobile modelling motac Moto C Moto M moto z2 play motorola msi Museum Music myvi myvi2018 NASDAQ nestle ngeteh Nimpmos Nivea Online onlineshopping onlinetraining Oppo pageviews Pak John Steamboat & BBQ Pemanis stevia pengantin Pensonic perkahwinan perodua Petaling Jaya pharma pharmacy Pharmaniaga pizza Pizza Hut planner Poh Kong ppz Primark product product review Projek57 proparangers property Putrajaya railway Ramadan Raya realme rempah review Richworks Safi sale Seni Shah Alam shell out Shopee shopping Singapore skim thohir skin skincare spa spa review spareview SS2 Stevia sukan summit Sunfeet tambah pendapatan Teater technical techno Technology teknologi tengkubutang Terkini thegaragekl tourism tourism malaysia tourism selangor Tourism Tourism Japan Tourismjohor tourismmalaysia train trainer transport travel TVC Ubat Gigi ukays unity unity ribbon upen Waterpark Wedding World zakat zoo

Followers

BTemplates.com

Rezeki Bulanan

About

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com