Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

20 May 2019

Wajah Cantik Berseri Dengan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration

Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration Kekalkan Keremajaan Kulit

Neil Armayan ialah jenama produk dari Korea yang tidak asing lagi bagi Qiss. Tahun lepas Qiss pernah menggunakan produk
Biosol Hygiene Wash yang juga produk dari Neil Armayan.

Kali ni Qiss guna Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration dimana produk ini mampu mengekalkan keremajaan kulit.



Neil Armayan Revesol Complex ini dirumuskan secara klinikal sebagai krim Multi-Factor Age Reverse yang berkesan kerana ia dihasilkan dari bahan PhytoCellTec Malus Domestica yang bukan sahaja melindungi tetapi juga membaiki sel induk semulajadi kulit dan fungsi yang berkaitan. Ia secara langsung dapat melawan proses penuaan dengan mengoptimumkan prestasi sel induk kulit kita.

Revesol Complex ini diformulasi daripada teknologi hyaluronic filling spheres dimana ia dapat memberikan kelembapan yang maksimum kepada kulit muka kita.

Bagi korang yang terasa nak Botox muka tu, lebih baik guna Revesol ni sebab Revesol ni adalah alternatif yang lebih baik daripada Botox dengan komponen pelembap dan perlindungan UV yang ada padanya. Ini lebih selamat dan bagus untuk kulit.



Kebaikan tambahan yang ada pada krim ini termasuk ciri anti-kulat, anti-keradangan dan pengurangan jerawat. Kalau korang nak tahu, pendekatan bersifat holistik ini terhasil daripada penyelidikan bertahun-tahun dan kajian terperinci terhadap maklumbalas daripada wanita di seluruh dunia.

Terdapat banyak kebaikan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration. Antaranya:

1. Melewatkan penuaan sel
2. Perlindungan dipertingkat dan pemulihan fungsi sel induk kulit
3. Meningkatkan vitaliti dan meremajakan sel-sel kulit
4. Ciri pelembap yang luar biasa
5. Sangat berkesan melawan kedutan dan garis halus
6. Mengurangkan keradangan dan pembetukan jerawat
7. Mengelakkan liang tersumbat dan memberikan ruang untuk pertumbuhan sel baru
8. Memberi perlindungan nominal terhadap sinaran ultraviolet matahari
9. Ciri antikulat

Packaging Dan Tekstur

Qiss suka sangat cara pembungkusan Revesol Complex ni, kotaknya sangat eksklusif dan botol Revesol ini berwarna keemasan. Bagi Qiss memang cantik dan agak mudah dibawa ke mana sahaja.



Untuk teksturnya pula krim ini seakan-akan gel apabila kita sapu pada muka. Bila sapu kat muka tu, ia tidak melekit seperti krim yang lain.



Qiss suka sangat Revesol ni sebab sangat selesa bila dipakai dan sesuai dengan kulit Qiss.

Antara bahan-bahan yang terkandung di dalam Revesol Cream ni adalah seperti Etilheksil Palmitat, Silika Dimetil Sililat, Butilena Glikol, Sodium Hialuronat, Saccharomyces Lisat, Kanji Jagung yang diubahsuai, Pantenol, Tokoferil Asetat, Sel Induk Malus Domestica, Asid Salisilik, Gam Akasia Senegal, Asetil Heksapeptida-8 dan Minyak Biji Slimmondsia Chinensis (Jojoba)

Cara penggunaan

Cara guna krim ni sama saja macam krim muka yang lain. Cuma perlu sapu pada setiap pagi dan malam selepas cuci dan memakai toner. Urut secara perlahan-lahan pada kulit muka. Biarkan krim meresap sepenuhnya ke dalam kulit.


Qiss suka Revesol Complex ni sebab krim dia membantu melembapkan kulit Qiss.  Menutup liang pori. Melicinkan wajah. Mengecutkan jerawat. Fuhhh.. Best sangat ni. Korang kena cuba sendiri krim ni kalau nak tahu hasilnya.

Qiss beruntung sebab guna Revesol Complex ni sebelum raya, jadi Qiss dapat hasil muka yang berseri-seri dan lebih segar untuk raya ni.

Setiap botol bersaiz 30gm. Boleh tahan 3-4 bulan bergantung pada cara pemakaian korang.


Dapatkan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration Untuk Kekalkan Keremajaan Kulit.

Buat korang yang teruja nak cuba produk ni, korang berpeluang untuk dapatkan Revesol Cream ni dengan harga lebih murah. Macam mana? Korang boleh gunakan voucher code : NEILQIS20 untuk dapatkan 20% diskaun dengan pembelian secara online di Shopee di link ini : http://bit.ly/revesol

Diskaun voucher code ini hanya terhad kepada 10 orang terawal sahaja tau. Siapa cepat dia dapat.

Untuk sebarang pembelian atau info lanjut, sila layari :-

Website
http://www.neilarmayan.kr/

Facebook
https://www.facebook.com/neilarmayan

Instagram
https://instagram.com/n.armayanig

Shopee
https://shopee.com.my/neilarmayankorea

18 comments:

  1. Macam best je krim Revesol ni. Nanti nak usha lah website dia.

    ReplyDelete
  2. I like cream for hydration because i have dry skin. So i always apply hydrating products to keep my skin healthy and soft. I should try this product too.

    ReplyDelete
  3. Pertama kali dengar pasal brand Revesol ni. Macam menarik gak. Mudah boleh guna krim yang sama untuk melembap kan kulit dan mengecutkan jerawat gak.

    ReplyDelete
  4. Airah memang suka pakai krim muka yang melembapkan. Selalu cari produk yang melembap kan dulu baru tengok fungsi lain dia

    ReplyDelete
  5. Nampak exclusive je bekas packing dia. Sebelum raya ni, tentunya kita nak persiapkan diri kita kan. Bagi nampak cantik. Singkirkan apa sahaja yang tak perlu diwajah tu..

    ReplyDelete
  6. Age Reversal?
    Memang Rawlins memerlukannya sebab pertambahan usia yang semakin ketara pada tekstur kulit muka.
    Dan ada diskaun? Thanks so much for the sharing ye.

    ReplyDelete
  7. Jenama baru ke ni? Tak pernah tahu dan dengar pun pasal produk ni. Banyak jugak kelebihan menggunakannya ya. Bekas packaging pun nampak eksklusif sangat .Suka tengok

    ReplyDelete
  8. tengok packaging dia sangat cantik dan eksklusif. macam packaging produk mahal. berkesan k / kalau berkesan ingat nak cuba utk kulit muka sendiri. first time dengar nama produk nie

    ReplyDelete
  9. Patut lah awet muda. Ini rahsianya ye. Macam best je produk ni. Container dia tu nampak lawa dan eksklusif. Mesti produk ni bagus

    ReplyDelete
  10. Brand baru ke , tak pernah dengar hehe ni first time nampak cam best je , packaging pun lawa

    ReplyDelete
  11. tak pernah tau pasal produk ni..nampak menarik..cantikla wis raya nanti ni..tgk packaging dia wow sangat ni

    ReplyDelete
  12. First time sebenarnya Bella dengar brand name Revesol ni. Bella selalu juga beli produk Korea tapi mungkin banyak sangat produk Korea di pasaran dan tak pernah come across produk ni. Cantik packaging nya, senang untuk dibawa dalam beg ke mana2. Duduk kat Malaysia negara Tropika ni memang kena cari produk kulit yang sesuai kan?

    ReplyDelete
  13. Wah!! Nie rupanya rahsia qiss semakin berseri sejak akhir2 nie.. Patutlah.. Boleh la AM cuba juga.. Nak tampil menawan cam qiss jugalah..

    ReplyDelete
  14. First time dgr pasal produk ni. Nampak macam sesuai lah dgn sis..maklum umur dah lanjut ni byk pulak kedutan keluar. Kalau sapu ni harus nampak lbh muda dan jelita kan..hehehe

    ReplyDelete
  15. wah first time jugaklah onie dengar jenama Revesol ni, haha...sedihnya lahai rasa. Bagus produk from Revesol ni, orang berusia dan remaja pun boleh pakaikan :D

    ReplyDelete
  16. Sekarang dah banyak produk baru dipasaran, sekiranya sesuai dgn kulit kita baguslah

    ReplyDelete
  17. Boleh tahan juga cantik packagin g dia. Tak sangka pula dia produk korea. Produk kbeauty dah makin bercambah sekarang ni kan sampai tak terkejar dibuatnya

    ReplyDelete
  18. Nampak ok juga cream ni, its my first time get to know about this brand and product, Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration. Like the packaging too.

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com