Beauty. Lifestyle. Review. Collaboration.

25 May 2018

Haqqi l Koleksi Umrah dan Haji serta Rekaan Baju Muslimah Eksklusif Aidilfitri

Assalamualaikum semua, macam mana puasa korang? Ok ke tu?? Harap ok je kan.


Sempena bulan Ramadan ni ramai yang ambil kesempatan untuk menunaikan Umrah dan menunaikan ibadat di kota Mekah. Seronok malah terasa dekat dengan pencipta kita bila kita berada di sana.

Kebiasaannya, sebelum berangkat menunaikan umrah kita akan membeli beberapa kelengkapan persalinan dan sebagainya untuk mempersiapkan diri ketika berada di Mekah. Maklum sajalah cuaca dekat sana tak sama dengan cuaca Malaysia.







Di Haqqi, kelengkapan Haji dan Umrah yang disediakan dapat memenuhi kriteria kehendak pelanggan. Daripada musim sejuk sehinggalah musim panas, Haqqi menyediakan kesemuanya.

Melewati baris-baris baju serta telekung, hati Qiss terpaut kepada telekung dengan motif renda yang menarik.



Sempat juga dapatkan sepasang telekung untuk digunakan sepanjang Bulan Ramadan ni. Alhamdulillah Seronok rasanya.


Kedai Haqqi ini terbahagi kepada tiga bahagian iaitu dua bahagian diletakan baju-baju eksklusif sempena Hari Raya yang akan tiba dan satu bahagian lagi diletakan kelengkapan Haji dan Umrah.














Bagi yang berniat nak beli telekung ataupun kelengkapan Haji dan Umrah boleh lah datang ke Haqqi Shah Alam. Korang juga boleh dapatkan baju raya kat sini tau. Kesemuanya cantik-cantik dan sopan serta menutup aurat.

Butik Haqqi Shah Alam
No. 13 & 15, Jalan Plumbum S7/S,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor.
Tel: 03 – 5523 4798

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Follow My IG

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Categories

11.11 11street aabc Ads aesthetic airasia Althea Anchor Android Apparel apps automotif automotivereview Auxinlive Bangsawan bbq beauty beauty review Blogger Blogger review brownies Buffet Buka puasa Cannis Cannis Event Cannis Launch CannisApp car cheras chocolate citrawarna clinic coaching coklat contest cookies Cozena damansara domain Domino's Domino's pizza Dominos Duit electronic review etw etw6 Event facial Fernleaf fesyen food food review Foodreview forex gadget gayatravel giveaway gold Guardian gula hair removal happyfresh Haqqi Harriston Honor hotel review Income Innphonim blockchain Jag Jahitan jakel jdt jewellery johor kasut sekolah kelas jahit kembara kembarabloggersjohor klfw Korean Kuih Raya lapetales laser launch lazada Lipstick maiwp makan makanan arab Malaysia matic McCormick McDonald's media Merdeka mobile motac Moto C Moto M moto z2 play motorola msi myvi myvi2018 NASDAQ ngeteh Nimpmos Online onlineshopping onlinetraining pageviews Pak John Steamboat & BBQ Pemanis stevia Pensonic perodua Petaling Jaya pharma pharmacy Pharmaniaga pizza Pizza Hut planner Poh Kong ppz product product review Projek57 property Putrajaya railway Ramadan Raya realme review Safi sale Shah Alam Shopee shopping Singapore skim thohir skin skincare spa spa review spareview SS2 Stevia summit Sunfeet tambah pendapatan Teater technical techno teknologi tengkubutang thegaragekl tourism tourism malaysia tourism selangor Tourism Tourism Japan Tourismjohor tourismmalaysia train trainer travel TVC unity unity ribbon upen Waterpark zakat zoo

Google+ Followers

BTemplates.com

Followers

Blogroll

Rezeki Bulanan

About

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com