Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

30 April 2018

3 Langkah Mudah Menjaga Kulit Dengan Bare Essentials Skincare dari Althea

Selalu Qiss nampak dalam televisyen ramai pelakon Korea mempunyai kulit yang cantik. Sedikit sebanyak dalam drama memaparkan mereka menggunakan produk kecantikan kulit dan mereka menggunakan produk kecantikan dalam beberapa episod.


Hari ni Qiss nak share tiga langkah mudah untuk menjaga kulit wajah setelah Kita penat berkerjaya seharian di luar. Untuk menjaga muka Qiss guna set rawatan penjagaan kulit dari Althea iaitu Bare Essential. Set ini mengandungi 3 jenis produk iaitu:


* Pembersih muka yang turut dikenali sebagai Contour Cleanser. Contour cleanser ini diperbuat daripada Ice Plant dan Lemon Verbena Leaf.


Penggunaan yang sedikit mampu untuk menghasilkan buih yang banyak dan ini membantu untuk membuang kotoran dan boleh membantu menjadikan muka Kita lebih kurus. Jadi cara Qiss pakai pencuci muka ini ialah letakkan sedikitit Di tapak Tangan dan sapukan Di keseluruhan muka.

* Produk kedua ialah primer water ataupun lebih dikenali dengan gabungan dua produk iaitu toner dan primer. Diperbuat daripada snow lotus, patented dewdrop technology ia memberi kelembutan yang berpanjangan dan membuatkan muka bersinar seperti remaja.


Untuk primer water ni, Qiss suka guna kapas muka untuk meratakan keseluruhan primer water ini ke seluruh muka. Ada juga yang suka menggunakan jari. Boleh je ikut keselesaan masing-masing.

* Terakhir sekali, boleh gunakan Fixer Cream 24 jam kelembapan. Fixer Cream ini boleh memberi kesegaran sepanjang Hari Dan membuatkan wajah anda lebih bermaya dan berseri. Ia diperbuat daripada Trehalose, Green Tea dan Baobap tree.



Jom tengok Qiss guna 3 produk ni macam mana dalam video di bawah.




Korang boleh dapatkan tiga produk best ni dekat sini: Althea

Nanti Qiss nak buat giveaway travel kit Bare Essentials ni. Jemput follow IG Qiss dulu @qisstiera

1 comment:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com