Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

09 January 2021

Rozita Che Wan Duta Mylea Skincare Bagi Tahun 2021

Sekian lama bertapak dalam bidang penjagaan kulit wajah sejak 2012, kini Mylea Skincare mengumumkan Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta dilantik sebagai duta rasmi produk mereka sepanjang 2021 ini.

Rezeki 2021 buat Che Ta yang tidak asing dalam industri hiburan dengan loghat utara menarik minat Puan Amylia untuk menjadikan Che Ta sebagai duta rasmi produk Mylea Skincare.  

Dengan terlantiknya Puan Rozita Che Wan sebagai duta jenama Mylea akan memperkasakan lagi jenama Mylea di pasaran semasa. Ini merupakan permulaan yang baik bagi jenama Mylea dalam usaha untuk memasarkan jenama Mylea ke peringkat yang lebih tinggi lagi. Pelbagai strategi pemasaran bakal dilaksanakan sepanjang tempoh rasmi perlantikan Puan Rozita Che Wan sebagai duta rasmi jenama Mylea.



“Sejak tahun 2012 lagi Mylea telah wujud dan selama lapan tahun berada dalam industri kecantikan ini ramai pelanggan kami yang telah mendapat kulit idaman mereka. Masalah kulit ada pelbagai jenis tetapi masalah yang paling sukar untuk dirawat adalah masalah jeragat. Inilah kelebihan utama produk kami yang mana mampu untuk merawat masalah jeragat terutamanya,” tegas Puan Amylia yang merupakan Pengasas Mylea.

Puan Amylia, Pengasas Mylea

Walaupun menjangkau usia 50an namun masih dipilih menjadi duta produk. Terbaik pemilihan duta oleh Mylea ni, bersesuaianlah Rozita Che Wan dengan produk mereka. Umumnya kita tahu tentang rutin penjagaan wajah Che Ta kan, oleh demikian Che Ta akan sentiasa tampil cantik setiap hari. Ditambah pula dengan rutin penjagaan wajah menggunakan produk Mylea.

Bila ditanya kepada Che Ta kenapa bersetuju untuk menjadi duta Mylea ni, Che Ta menjawab "Perkara pertama saya minta pada Puan Amylia adalah produk, saya perlu rasai pengalaman sendiri menggunakan produk ini barulah saya yakin untuk menjadi duta Mylea. Semasa saya mendapat produk ini saya beri pada ibu untuk mencuba terlebih dahulu. Setelah nampak kesan kurang jeragat di wajah ibu saya, barulah saya mencuba dan dalam tempoh 14 hari sudah nampak kesannya. Selepas itu barulah saya bersetuju menandatangani perjanjian ini".

Harapan 2021 Mylea Skincare 

Perjanjian bersama Rozita Che Wan sebagai duta produk ini adalah selama setahun bagi tahun 2021.

Setelah hampir 8 tahun, Mylea mempunyai seramai 50 orang Fighters, 20 orang pasukan jualan di HQ dan buat masa kini Mylea masih membuka peluang kepada suri rumah dan wanita diluar sana yang ingin membantu keluarga menambah pendapatan untuk menjadi Jemaah Mylea Skincare. Puan Amylia dan suami  Tuan Fakrul juga tidak menyangka perniagaan yang dimulakan secara kecil-kecilan dulu kini semakin besar. 

Puan Amylia yang juga merupakan anak didik Datuk Wira Azizan Osman menetapkan pelan pemasaran besar-besaran bagi tahun 2021 dimulakan dengan poster di papan tanda lebuhraya seluruh negara, pengiklanan di radio dan televisyen dan pelbagai lagi.


Produk Mylea Skincare 

Keutamaan diberikan kepada penyelesaian masalah wanita yang berumur lewat 30an ke atas, di mana pada usia ini kesan jeragat, kulit kusam dan penuaan semakin nampak jikat kita tidak menjaga wajah dengan rapi. Kesan jeragat sukar untuk dihilangkan. Oleh sebab itulah Puan Amylia mengambil inisiatif mengeluarkan produk penjagaan kulit Mylea Skincare ini.

Terdapat 6 produk yang dikeluarkan dibawah jenama Mylea Skincare iaitu Mylea Freckles Serum dengan Moist 24 Essence & Centella Asiatica Extract,  Mylea Honey Soap, Mylea Treatment Foundation dan yang terkini adalah Mylea Moisturizing Lipmatte, Mylea Pore Invisible Primer serta Mylea Lip Scrub. 

Jenama Mylea telah memenangi pelbagai penghargaan antaranya Asia Pacific Super Health Brand sejak tahun 2018 hingga sekarang dan baru-baru ini syarikat ini berjaya mendapatkan SME100 AWARDS 2020. Produk jenama Mylea juga telah mendapat kelulusan Sirim setelah melepasi standard piawaian yang dikehendaki.

Jadi produk Mylea ini sememangnya setanding dengan produk jenama luar. Jom sama-sama kita bantu perniagaan tempatan.

Untuk maklumat lanjut boleh terus ke laman web dan juga laman sosial Mylea Skincare iaitu:

Laman web

www.mylea.my

Instagram 

www.instagram.com/mylea_hq

Facebook

www.facebook.com/MyleaSkincareMalaysia


#mylea #myleaskincare #myleafrecklesserum #rozitachewan #cheta #dutamylea

3 comments:

  1. Alhamdulillah. Tahniah mylea. Sy bersama Mylea sejak 2016. Sehingga kini byk kejayaan satu demi satu yg diraih. Mmg pilihan yg tepat bg sesiapa yg ingin mencuba utk jana pendapatan sendiri bersama Mylea. Jom izinkan sy bantu bersma. Just wsap 0192005910 zue

    ReplyDelete
  2. Hai, ina one of Jemaah Mylea🥰

    Nak risik risik produk Mylea ataupun nak jana kewangan bersama Mylea buleh wasap ina okey

    wasap.my/60145418443/7harihilangjeragatbuleh


    Buleh follow :

    Fb : Salina Yusof
    Ig : myleaserumantijeragat

    ReplyDelete
  3. Hai sy Fatma, wakil sah Mylea. 😊
    ID : 04-0010
    .
    C O D area Pasir Mas/ W.Bharu/Pasir Pekan. P O S seluruh Malaysia.
    .
    📲01112978418
    📲01112978418
    📲01112978418
    www.wasap.my/601112978418/kulit_sihat_dengan_Mylea
    .
    ✔️Free consultation
    ✔️Free gift
    ✔️Ready stocks

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com