Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

17 November 2022

Jom Sertai Aktiviti AEON Goal Bonanza

Pelbagai aktiviti menarik telah dirangka bagi menghangatkan lagi Demam Piala Dunia! Kini demam Piala Dunia sudah mula terasa di AEON. Pengunjung AEON pasti teruja dengan khabar gembira ini.

Sesi Ramah Mesra bersama Robbie Fowler di AEON Goal Bonanza

Bermula dari 15 hingga 25 November ini pelbagai aktiviti akan diadakan sempena AEON Goal Bonanza dan anda berpeluang memenangi barangan cenderahati Piala Dunia yang ekslusif. 

Mesti meriah nanti! Terdapat juga pilihan barangan pasukan kegemaran anda akan dijual disini. Jom meriahkan Piala Dunia anda kali ini dengan penuh ceria dan bergaya.

Ada yang lebih menarik! Jangan lepaskan peluang menyaksikan perlawanan bola sepak antara England dan Iran bersama Lagenda Bolasepak England, Robbie Fowler di AEON Mall Tebrau City, Johor pada 21 November ini. 

Robbie Fowler akan hadir ke AEON MALL Ipoh Klebang pada 20 November dan AEON MALL Shah Alam pada 22 November untuk sesi ramah mesra bersama penyokong dan peminat.

Anda juga dapat menonton perlawanan antara England dan Iran secara live bersama lagenda tersebut.

Jom ke AEON Goal Bonanza bersama rakan-rakan dan keluarga untuk sertai aktiviti menarik yang dijalankan. Anda juga berpeluang memenangi Pass Sesi Ramah Mesra VIP Robbie Fowler dengan pembelian RM580 (bukan ahli AEON) dan RM480 (AEON members/AmBank Credit Card).

Untuk maklumat lanjut sila layari laman web dan laman sosial mereka di  AEON Retail Malaysia dan www.aeongroupmalaysia.com


0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com