Tuesday, December 5, 2017

Giveaway Cash RM100 by Qiya Saad for December 2017

Assalamualaikum. Ramai juga blogger buat giveaway bulan Disember ni. Jadi Qiss pun rajin nak join. Untuk segment kali ni Qiss join giveaway dari Qiya Saad. Bulan lepas nak join tapi banyak pula komitmen. So bulan ni Qiss cuba yang terbaik.

Klik banner untuk join

Hadiah wang tunai yang Qiya nak bagi ni betul-betul menarik.  jadi sapa-sape yang nak join boleh la join. Mana tahu ada rezeki kat sini pula ke..

3 comments:

  1. Blogger Qiya Saad memang pemurah moga berjaya..

    ReplyDelete
  2. Hai. Sila semak Senarai Pemenang Giveaway Cash RM100 for December 2017 by Qiya Saad.

    http://www.qiyasaad.com/2018/03/senarai-pemenang-giveaway-cash-rm100-by.html?m=1

    ReplyDelete

Haqqi l Koleksi Umrah dan Haji serta Rekaan Baju Muslimah Eksklusif Aidilfitri

Assalamualaikum semua, macam mana puasa korang? Ok ke tu?? Harap ok je kan. Sempena bulan Ramadan ni ramai yang ambil kesempatan untuk ...