Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

08 November 2022

Ekstravaganza ‘Beauty Around The World’ | Guardian Bawa Trend Kecantikan Terkini Dan Produk Dari Seluruh Dunia Untuk Para Pelanggan

Kuala Lumpur, 7 November 2022: Mulai sekarang hingga 28 November 2022, dapatkan pelbagai tawaran menakjubkan daripada ratusan jenama dan produk baru yang menampilkan trend kesihatan dan kecantikan terkini dari seluruh dunia termasuk Jepun, Korea Selatan, Amerika Syarikat, Perancis, Jerman, Sepanyol, Singapura, Malaysia, Thailand dan banyak lagi di ekstravaganza ‘Beauty Around The World’ (BATW) Guardian 2022.

Beauty Around The World (BATW) Guardian 2022

Nikmati potongan harga sehingga 50% untuk produk dan banyak lagi tawaran lain daripada jenama popular termasuk peraduan menarik, hadiah percuma dengan belian, kupon penjagaan kulit percuma dan kalendar 2023 percuma dengan kupon bernilai lebih RM140.

Angela Teo, Ketua Pemasaran, Guardian Health and Beauty Sdn Bhd berkata, “Guardian telah meraih reputasi yang mantap dalam membawa masuk jenama-jenama yang mewakili kecemerlangan teknologi terkini dan trend kecantikan pengguna untuk para pelanggan kami. Reputasi ini diperolehi menerusi kajian dan penyelidikan yang kami lakukan untuk memastikan kami dapat membawa jenama dan produk global terbaik kepada mereka pada nilai yang hebat. Ini adalah apa yang diharapkan oleh pelanggan kami dan telah menjadikan Guardian destinasi pilihan untuk produk Kesihatan dan Kecantikan mereka. BATW 2022 membawakan trend kecantikan dunia kepada pelanggan kami.”

Dengan tumpuan khusus pada kecantikan dan penjagaan kulit, ekstravaganza BATW tahun ini telah membawa masuk celak mata dan penjagaan rambut kalis air terkini dari Jepun, produk rambut dan kecantikan terkini Korea Selatan, produk penjagaan kulit dan solekan dari Sepanyol, Amerika Syarikat, Jerman, Perancis, United Kingdom, Indonesia, Singapura dan Malaysia. 

“Sebagai hadiah istimewa tahun ini, kami akan mengadakan acara ruang legar Beauty Around the World Guardian yang bakal dianjurkan pada 9 November hingga 13 November 2022 di Blue Atrium, LG2, Pusat Membeli-Belah Sunway Pyramid di Subang Jaya supaya pelanggan dapat menyaksikan SEMUA jenama dan produk baru itu dan menikmati pelbagai aktiviti menyeronokkan serta menerima hadiah percuma.

Antara aktiviti menarik yang dijadualkan berlangsung termasuk ceramah masterclass oleh pakar-pakar mengenai pelbagai topik menarik seperti; 

· Kepentingan rutin penjagaan kulit yang baik oleh pakar penjagaan kulit Guardian

· Kesihatan rambut untuk mereka yang berhijab

· Mata yang mempesona untuk dirimu yang cantik

· Mencari wangian terbaik untuk anda

· Kepentingan hidrasi untuk kulit anda

· Penjagaan kulit untuk rakyat Malaysia

· Menjaga kulit yang cenderung kepada ekzema

· Solekan Jepun lawan solekan Korea

· Menangani Diabetes oleh Dr Nur Ishani (13 November dari 3.00ptg hingga 3.30ptg)

“Pelanggan juga boleh mendapatkan makeover dan dandanan rambut PERCUMA dengan pembelian tiket bernilai RM30 yang boleh dibeli secara dalam talian di saluran E-dagang Guardian dan App Store.


Setiap tiket akan melayakkan pelanggan mendapat satu makeover dan dandanan rambut percuma, video 360° percuma dan beg berisi hadiah bernilai lebih RM80. Tempah sesi solekan anda dalam talian sebelum 10 November 2022. Selain itu, kami juga menawarkan diskaun 20% untuk setiap pembelian 2 tiket dan 30% untuk setiap pembelian 3 tiket. Masukan kod ini GDNMK391 untuk mendapatkan potongan RM5 untuk pembelian tiket makeover tersebut.

Tiket makeover boleh dibeli disini:

https://guardian.com.my/promotions/on-makeover.html?page=1

Jadi, kumpulkan rakan-rakan anda untuk temasya hujung minggu, berseronok dan kelihatan cantik bersama-sama.

“Makeover itu, walau bagaimanapun, hanya berlangsung pada 11 November  hingga 13 November 2022 dari 10 pagi hingga 8 malam. Bagi peminat Francisca Lubong, Miss Malaysia 2020 dan Jestinna Kuan, Pencipta Kandungan popular, temui mereka secara langsung pada 12 November untuk sesi temu mesra eksklusif,” jelas Teo.

Untuk menambahkan lagi kemeriahan, sebuah Apple iPhone 14 ditawarkan sebagai Hadiah Utama dalam Peraduan Cabaran Video Tarian dengan hadiah bernilai RM15,000 untuk dimenangi. Anda boleh menyertai Cabaran Video Tarian ini bermula 4 November hingga 28 November 2022. Apa yang perlu anda lakukan adalah mencari dan memilih efek skrin hijau pada telefon pintar anda, pilih negara kegemaran sebagai latar belakang dan rakam tarian anda, seterusnya siarkan video anda di IG Reels atau TikTok dan tag @guardianmy beserta tanda pagar  #BeautyAroundTheWorld dan #GuardianMY.

“Inilah masa terbaik untuk membeli dan mendapatkan barangan keperluan kesihatan dan kecantikan anda di Guardian kerana kami percaya kami menawarkan produk berkualiti terbaik pada harga terbaik untuk nilai terbaik,” tambah Teo.  

Untuk maklumat lanjut tentang produk kegemaran anda dengan diskaun hebat sepanjang Jualan Beauty Around The World ini, sila layari www.guardian.com.my, www.guardiancatalogue.com.my,  #guardianMY atau layari https://bit.ly/3AfhGhm


1 comment:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com