Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

28 June 2023

Puteri Aisya Carlysa Duta Kids Republic AEON Dan Pelancaran iAEON

AEON Umum Duta Pertama Kids Republic Memperkasakan Kanak-kanak Untuk Mencipta Masa Depan

Pencarian Duta Kids Republic Julung Kali Dilancarkan Bersama Kelab VIP iAEON

Puteri Aisya Carlysa Duta Kids Republic AEON

AEON, peruncit terkemuka Malaysia, teruja mengumumkan Puteri Aisya Carlysa binti Mohd Azham Shah sebagai Duta Kids Republic pertama mereka, menetapkan pentas untuk "Kids Who Create the Future". Pertandingan peringkat akhir pencarian duta jenama Kids Republic yang julung kali diadakan di IOI City Mall Putrajaya dilancarkan bersama Kelab Ibu Bapa, (VIP) eksklusif iAEON. 

Pertandingan akhir ini, membawakan 24 finalis luar biasa dibahagikan kepada dua kategori: Kategori A, menampilkan kanak-kanak berumur 5 hingga 8 tahun, dan Kategori B, terdiri daripada kanak-kanak berumur 9 hingga 12 tahun. 

Semasa segmen yang menarik, setiap finalis mengambil bahagian tengah, di mana mereka menghadapi kehidupan- bersaiz "Kotak Masa Depan" penuh dengan kemungkinan.

Di dalam kotak ini terdapat dua belas nombor petak, masing-masing menyembunyikan mainan dan soalan yang akan menentukan kelayakan mereka sebagai duta Kids Republic. 

Low Ngai Yuen, Ketua Pegawai Barangan dan Pemasaran sebagai salah seorang juri yang menyelia proses pemilihan, menyatakan semangatnya, "Kami berbesar hati untuk memimpin anak-anak ini pergerakan yang memuncak kepada pencarian duta untuk Kids Republic. Kami mempunyai 1,706 penyerahan faedah dalam masa kurang daripada satu bulan panggilan untuk penyertaan. Semakin ramai ibu bapa menghargai keperluan untuk meraikan setiap peristiwa penting pertumbuhan sambil mengubahnya menjadi detik-detik galakan dan pendedahan kemungkinan." 

Low Ngai Yuen, Ketua Pegawai Pemasaran Aeon

Low seterusnya menekankan, "Kids Republic AEON bertujuan untuk menyokong keperluan ibu bapa dan kanak-kanak ketika mereka membesar menjadi pemecah tanah masa depan. Kami sangat percaya bahawa kanak-kanak adalah arkitek masa depan, dan kami ingin mendengar daripada mereka tentang cara mereka membayangkan mendapat di sana. Kemudian kami mahu berada di sana setiap langkah, memperjuangkan keperluan mereka." 

Sebagai alat utama untuk mengiringi perjalanan keibubapaan, acara akhir juga menandakan pelancaran Kelab Ibu Bapa (VIP), ciri baharu dalam aplikasi super AEON iAEON. VIP ialah berdedikasi untuk meraikan dan menyokong pencapaian pertumbuhan setiap kanak-kanak sambil memberi ganjaran kepada ibu bapa yang menjadikan AEON sebagai destinasi keluarga pilihan mereka. 

Mengharapkan pelbagai faedah, keistimewaan, dan pengalaman peribadi yang direka untuk menjadikan perjalanan keibubapaan lebih istimewa. 

Panel juri untuk AEON Kids Republic Ambassador Search terdiri daripada industri profesional, pengaruh, dan tokoh terkemuka yang sangat komited untuk memupuk potensi kanak-kanak. Setiap juri membawa banyak pengalaman dan kepakaran, menjadikan cari lebih menarik dan berdaya saing. Para hakim ialah John Teoh Wei Tung, Ketua Pemasaran Pegawai Offspring Inc Sdn Bhd, Prichelle Lim, Pengurus Perkongsian untuk Singapura dan Pengurus theasianparent dan Gillian Hung, Ikon Fesyen dan Perunding Antarabangsa; Pereka dan Pengasas MMAG, dan Penasihat Persatuan Pereka Rasmi Malaysia (MODA). Peserta akhir ialah:

Kategori A (5 – 8 tahun):

1. Muhammad Yusha Harris bin Muhd Yuzri Nizal

2. Ahmad Yezriq bin Ahmad Yazran

3. Shiv Aarryan Ganesan

4. Kourosh El Rayyan bin Ramin Toutian Esfahani

5. Zayn Nayl bin Muhamad Faiz

6. Airis Amanda binti Mohd Norhafizi

7. So Jesslyn

8. Priesshah A/P Hariintran

9. Alina Baig binti Mirza Mumtaz Baig 

10. Airis Haura Nur Inara binti Mohd Zulazman 

11. Emma Sophia binti Dzulfadli Husni

12. Evareyhana binti Kamaruzzaman

13. Audree Elena binti Shahrizan Effedey

14. Naira Alisha binti Mohammad Aimil Fariz


Kategori B (9 – 12 tahun):

1. Muhammad Reezqi Rayqal bin Ahmad Naim

2. Awang Naqiff Akmal bin Awang Bakri

3. Jayden Ooi Chun Eng

4. Ahmad Rageen bin Sultan Ahmad

5. Tuan Muhammad Adam Reezqie bin Tuan Mohd Asmawi

6. Ammar Hazim bin Ahmad Nazam Hilmi

7. Koh Jee Yen

8. Joshiyta A/P Jeyasudhan

9. Puteri Aisya Carlysa binti Mohd Azham Shah

10. Wan Nur Zara Damia binti Wan Abdul Halim

Tahniah kepada Duta Kids Republic AEON. 

Jangan lupa untuk memuat turun aplikasi iAEON untuk lebih pengalaman menarik.

#aeonretail #kidsrepublic

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com