Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

17 June 2023

Tahniah Kepada Pemenang Kempen 1 Million Happy Members Sushi King

Siapa sangka dengan makan sushi kegemaran, kita boleh menang percutian ke Jepun kan? 

Akhirnya Kempen 1 Million Happy Members Sushi King kini telah menemui pemenang hadiah utama yang menawarkan hadiah pakej percutian ke Jepun. 

Tahniah kepada Vyvian Elvy Jefry, seorang surirumah dari Sabah yang memenangi percutian untuk 2 orang ke Jepun.

Satu majlis penyampaian hadiah telah diadakan di Restoran Sushi King cawangan Sunway Pyramid bagi meraikan pemenang hadiah utama yang bertuah.

Untuk informasi, Kempen 1 Million Happy Members telah berlangsung sepanjang bulan Mei yang lepas dan berjaya menerima lebih dari 50,000 penyertaan dari ahli setia Sushi King. 

Setiap ahli yang menyertai berpeluang memenangi hadiah-hadiah menarik yang bernilai lebih daripada RM1,000,000. Antaranya termasuklah gajet terkini seperti peranti Oppo, jam tangan Apple begitu juga dengan  kad hadiah Uniqlo, tawaran makan dan 600,000 Smile Points. Smile Points dan juga pakej percutian yang menyeronokkan! 

Encik Hiroki Mori, Pengarah Urusan Sushi King Sdn. Bhd.

Encik Hiroki Mori, Pengarah Urusan Sushi King Sdn. Bhd. berkata, "Kami amat bersyukur atas sokongan dan kesetiaan pelanggan kami yang tidak berbelah bahagi. Mereka telah mendorong kami untuk mencapai kejayaan luar biasa 1 juta Happy Members. Kami terharu dengan penghargaan mereka terhadap Sushi King dan budaya makanan Jepun. Melalui kempen ini, kami dapat mencipta pengalaman yang bermakna buat ahli-ahli kami dimana mereka akan mendapat ganjaran sambil menikmati hidangan Sushi King kegemaran mereka".

Tahniah Kepada Pemenang

Penghargaan buat ahli yang ke sejuta, Mohd Shahrin Samian, telah menerima ganjaran makan percuma di Sushi King selama setahun. Begitu juga dengan pemenang bertuah bertuah hadiah utama iaitu Vyvian Elvy Jefry yang merupakan seorang suri rumah dari Sabah telah berjaya memenangi hadiah utama percutian ke Jepun. Siapa sangka lawatan pertama beliau ke Sushi King ITCC Penampang untuk menjamu selera memberikan kenangan manis yang cukup bermakna.

Kami bertekad untuk menjadikan Sushi King sebagai Your Happy Sushi Place di mana pelanggan kami dapat merasai kenikmatan dan keistimewaan budaya makanan Jepun melalui hidangan yang menyelerakan, tambah Encik Mori.

Hidangan Baru Sushi King

Sushi King bakal memperkenalkan pelbagai inisiatif yang inovatif untuk menarik lebih ramai pelanggan seperti promosi dan penawaran menu baru termasuk Japonica Unagi gred premium dan Ramen Jepun yang akan dilancarkan tidak lama lagi. 

Ramen Jepun Sushi King

Haa! Ada tak kawan-kawan yang tak makan sushi tu? Boleh cuba Ramen Jepun ni tau. Sedap dan creamy betul rasa dia. Makan pula panas-panas.  Kena cuba kalau ke Sushi King nanti.

Japonica Unagi gred premium

Untuk penggemar Unagi, kali ini Sushi King gunakan Japonica Unagi gred premium bagi menambah baik rasanya.

Penambahan baru ini adalah bukti komitmen Sushi King untuk memastikan pengalaman menjamu selera yang baik kepada semua pelanggan mereka. 

Jom muat turun aplikasi Sushi King di Google Play Store, Apple App Store atau Huawei App Gallery untuk menjadi ahli Sushi King hari ini. 

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi-promosi Sushi King dan banyak lagi, sila layari laman web rasmi mereka di www.sushi-king.com. Ikuti Sushi King di Facebook (@sushikingasia) dan Instagram (@sushikingmalaysia) untuk sentiasa menerima maklumat terkini tentang kempen dan promosi mereka.

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com