Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

12 December 2019

Ghaibkan Jerawat Serta Parut Jerawat Seawal 7hari Dengan Charcoal Clay Mask By Le.Lab Routine

Ramai wanita mengimpikan kulit yang wajah sihat, cerah dan mulus. Jadi, tidak hairanlah ramai wanita yang sanggup melakukan apa sahaja rawatan kecantikan bagi mendapatkan wajah idamannya.

Melakukan perawatan atau penjagaan wajah sangat penting. Dengan merawat serta menjaganya dengan baik, kulit wajah akan terhindar daripada jerawat serta masalah-masalah kulit yang lain. Salah satu penjagaan kulit wajah yang kerap dilakukan adalah dengan penggunaan masker wajah!



Dengan kajian dan nasihat dari pakar kecantikan Le.Lab Routine mengeluarkan masker wajah Pertama di Malaysia yang mengandungi Orange Essential Oil.
Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine merupakan produk penjagaan wajah yang berupaya memberikan manfaat dan merawat kulit wajah yang bermasalah. Penggunaan Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine secara rutin membuatkan wajah menjadi sihat dan cantik semulajadi.



Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine adalah sejenis masker untuk muka yang diperbuat daripada koalin atau clay dan boleh dijadikan sebagai skrub muka. Sangat sesuai untuk semua jenis kulit wajah terutamanya kulit sensitif, berminyak, berjerawat dan breakout.


Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine Menutriskan Kulit Dari Dalam
Charcoal atau arang merupakan salah satu bahan semulajadi yang bermanfaat untuk menyerap dan menanggalkan kotoran serta minyak yang berlebihan di wajah dan dalam masa yang sama melembutkan kulit wajah.



Pelbagai nutrisi yang terkandung di Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine dan dipercayai efektif untuk membuatkan kulit wajah menjadi semakin cerah, mulus, bersih dan terhindari dari sebarang masalah.

Apa yang membuatkan Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine ini cukup istimewa?

Charcoal Clay Mask sememangnya diformulasikan dengan arang dan lumpur untuk menanggalkan segera kotoran pada kulit wajah tanpa sebarang pengelupasan kulit. Bahkan masker ini turut mengandungi Orange Essential Oil yang dapat membantu proses penyembuhan kulit, terutama anda yang memiliki wajah yang berjerawat dengan lebih cepat.



5 bahan utama di dalam CCM:

* Arbutin – berfungsi merawat parut hitam akibat bekas jerawat dan tona kulit tak sekata.

* Orange Essential Oil – Sifat anti-radang yang terkandung pada orange essential oil berupaya mengecutkan jerawat dan mempercepatkan pertumbuhan sel kulit baru.

* White Koalin/Clay -  kotoran, sel kulit mati dan racun boleh menutup pori-pori. Namun, penggunaan  Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine dapar menyingkirkan kotoran serta menyedut minyak yang berlebihan dan membersihkan pori-pori tersumbat.

* Luffah Charcoal – berfungsi sebagai agen scrub untuk membantu mengeluarkan kulit mati yang berlebihan.

 *Salicylic Acid- berfungsi sebagai bahan utama untuk mematikan jerawat serta merawat masalah breakout.


Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine boleh didapati di:
IG : lelab_routine
Page fb : Le.Lab Routine HQ
Website : www.lelabroutine.com
Harga yang ditawarkan: RM69.00 (50g)

Berita baik!
Untuk pembelian 500 unit pertama akan akan mendapat Free Mini Pack Daily Deep Cleanser by Le.Lab Routine (bernilai lebih RM15)

Serikan wajah anda dengan Charcoal Clay Mask(CCM) by Le.Lab Routine

Selamat datang kulit yang mulus, bersih dan cerah berseri serta bebas jerawat!!

2 comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com