Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

24 February 2021

Adakah Kitsui Bahaya? Ikuti Pengalaman Qiss Minum Kitsui Belloss Fiber dan Kitsui Korean Whitie + Plus Tomato

Assalamualaikum dan hai semua,

Bagi pembaca yang mengikuti Qiss di laman sosial, Qiss memang ada ambil minuman tambahan untuk kesihatan. Bermula pada raya lepas bila terlampau banyak makan tapi Qiss sukar nak membuang dan Qiss jenis sukar nak telan sayur dalam masakan.

Bagi mengatasi masalah ini, Qiss minum minuman Kitsui Belloss Fiber. Kitsui Belloss Fiber ini diperbuat daripada sayuran dan buah-buahan. 

Kandungan:

Nanas, Epal, Kiwi, Passion Fruit, Lemon, Pear, Bayam, Timun dan Seleri

Kitsui Belloss Fiber

Antara  khasiat Belloss Fiber ialah:

- Melancarkan Pencernaan

Selepas beberapa kali minum, Qiss rasa perut dah tak kembung dan berangin. Selesa sangat lepas dapat lancarkan pencernaan ni.

- Mengurangkan Masalah Sembelit

Paling seronok bila dapat membuang dengan senang. Takdelah duduk lama-lama dalam tandas dan meneran. Betul. Sakit tau kalau susah nak membuang ni. Mujur ada Kitsui Belloss Fiber ni. Kalau Qiss minum sebelum tidur, selalunya Qiss akan terjaga dalam pukul 6 pagi untuk ke tandas. Bergantung juga pada penerimaan badan anda semua. 

- Keluarkan toksin

Lepas dapat membuang dengan selesa barulah Qiss sedar bila lama tak membuang, banyak toksin yang terkumpul dalam badan. Jadi salah satu sebab Qiss suka Kitsui Belloss Fiber ni dapat mengeluarkan toksin dalam badan dan seterusnya membuatkan badan Qiss lebih bertenaga.

Masa Sale hari tu Qiss sempat juga beli Kitsui Korean Whitie + PLUS Tomato.

Banyak juga khasiatnya bagi orang yang berusia 30an ke atas tau. Masa umur 30an macam ni la tanda penuaan mula muncul dan paling menarik tentang Kitsui Korean Whitie + PLUS Tomato ialah bahan utamanya yang mengandungi tomato. Tomato ni la yang berfungsi sebagai anti oksidan yang melindungi kesihatan kulit daripada sinaran matahari dan menghasilkan pro-kolagen yang berfungsi mengekalkan struktur kulit bagi membuatkan individu kelihatan awet muda dan cerah.

Antara bahan kandungan Kitsui Korean Whitie + PLUS Tomato ialah:

Vitamin C

Tomato

Acerolla

Camu Camu


Review Kitsui Korean Whitie + PLUS Tomato

Senang nak sediakan minuman ni sebab bentuk sachet, senang nak bawa ke mana-mana juga. Rasa buah peach yang manis-manis buah.

Kulit wajah lebih bermaya, tidak kusam dan kurang garis-garis halus.

Kitsui Korean Whitie + PLUS Tomato juga membantu menyerap lebihan minyak pada wajah yang menyebabkan jerawat. Bintik hitam pada wajah juga semakin kurang dan pudar disamping mengecilkan liang pori kulit wajah.

Adakah produk Kitsui berbahaya?

Produk ini adalah minuman kesihatan yang hanya membantu mengurangkan gejala dan masalah yang dialami. Tidaklah sepenuhnya menyembuhkan dan kita kena faham tubuh badan kita sebab penerimaan badan terhadap sesuatu produk adalah lain-lain. 

Kalau anda mengamalkan pengambilan Kitsui Korean Whitie + PLUS dan Kitsui Belloss Fiber ni, anda kena banyakkan minum air dan ambil selepas sarapan ataupun sebelum tidur malam.



Bagi Qiss produk ni dapat membantu mengurangkan dan menyelesaikan masalah yang dialami oleh Qiss dan sesuai dengan Qiss. Setakat ni Qiss dapat rasai perubahan sendiri. Bagi yang nak mencuba kedua-dua produk ni boleh dapatkan di Gedung Farmasi dan kecantikan berdekatan ataupun terus buat pembelian di https://kitsui.com.my/










Jom ikuti laman media sosial rasmi Kitsui

Instagram : 

https://instagram.com/kitsuimalaysia

Facebook :

https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/

Tik Tok :

https://vt.tiktok.com/ZSJefYjJy/

Shopee : 

https://shopee.com.my/kitsui.my.hq?smtt=0.0.9

Website :

https://kitsui.com.my/

#kitsui 

#kitsuimalaysia

#WatsonsMalaysia

#guardianmy 

#tipskecantikankulit

#kulitsihat

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com