Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

24 March 2022

Datuk Azizah Dan Mohamed Awad Sasar Jualan 50 Juta Menerusi Phytoscience

Sejak tahun 2013, Phytoscience dengan produk stemcell telah bertapak di Malaysia. Kini, perniagaan ini telah melebarkan sayap ke 41 buah negara luar seperti Mesir, India, Qatar dan terbaharu akan datang Filipina. 


Kejayaan ini tidak lain tidak bukan menjadi realiti hasil usaha gigih oleh wanita berusia 42 tahun ini iaitu Datuk Azizah Razali. Datuk Azizah telah menjalankan bisnes PhytoScience sebagai ejen bebas pada tahun 2014 dan kini beliau mempunyai lebih 700 ribu ejen menyertai beliau. 

Datuk Azizah dan suami, Mohamed Awad berusaha mengembangkan Phytoscience ke luar negara

Beliau berkata bahawa beliau pada awalnya tidak berniat untuk menjalankan bisnes ini namun pada 2013, ibu beliau yang menghidapi kencing manis pulih setelah mengamalkan stemcell daripada PhytoScience. Manakala beliau juga nampak perubahan pada diri sendiri kerana sudah tidak mengalami sakit-sakit ringan seperti demam bahkan kulit wajah semakin licin. 

Rata-rata pengguna lain juga mempunyai kesan yang positif. Ternyata produk ini membantu untuk menguatkan imuniti badan, membaiki sel badan dan membantu menjana pertumbuhan sel baharu. Pada detik itulah beliau menyertai perniagaan ini secara serius.

Secara amnya, PhytoScience memang telah terkenal  lama daripada teknologi makmal Switzerland ini iaitu stemcell. Kini produk tersebut telah dinaik taraf daripada 5 bahan utama makanan super kepada 6 bahan utama makanan super berfokuskan kepada buah tomato. Maka produk stemcell kini dikenali sebagai Crystal Cell. Namun fungsinya masih sama namun dengan lebih baik daripada formulasi lepas.

Crystal Cell yang mempunyai kesan nyata ini juga telah memikat suami beliau Encik Mohamad Awad yang berasal daripada Mesir untuk menyertai beliau bahkan mengembangkan produk ini ke Mesir. Jalan cerita yang serupa seperti Datuk Azizah, kawan beliau yang mempunyai penyakit kulit misteri bertahun-tahun mengunjungi hospital dan doktor masih tidak sembuh bahkan tidak diketahui apa punca penyakit tersebut.




Akhirnya disitu lah Encik Mohamed mengesyorkan stemcell kepada kawan beliau sebagai alternatif makanan tambahan. Dalam tempoh 45 hari, perubahan ketara dapat dilihat dan penyakit semakin sembuh. Oleh hal demikian, beliau menjadi minat untuk menceburi bidang ini bersama isteri tercinta. Oleh hal tersebut, beliau sendiri telah mempunyai ramai ahli dan ejen yang menyertai beliau di Mesir.

Kini Datuk Azizah dan suami berganding bahu untuk mensasarkan RM 50 juta menerusi PhytoSc ience. Mereka yakin dapat mencapai sasaran tersebut kerana kualiti produk hasil kajian dan pembangunan selama 10 tahun itu mampu bercakap dengan sendirinya. Lihat saja hasil positif yang ditunjukkan daripada penggunaan produk CrsytalCell tersebut.

Datuk Azizah dan suami Mohamed Awad mendapat sokongan penuh Puan Sri Datin Sri Ela Tan

Untuk lebih jelas, CrystalCell ini menggunakan bahan utama seperti sel stem buah-buahan. Produk ini dihasilkan daripada ekstrak epal, anggur, tomato, blueberi dan beberapa tumbuhan lain. Maka produk ini sesuai untuk hampir semua peringkat umur bermula usia 3 tahun hingga ke atas dan boleh di kosumasi oleh pengamal diet tumbuh-tumbuhan (vegan).

Produk CrystalCell ini juga bakal dinaiktaraf daripada 6 bahan makanan super kepada 7 dalam beberapa bulan mendatang. Maka produk ini akan dijenamakan semula untuk menyesuaikan tema 7 makanan super ini. 

Antara produk Phytoscience di pasaran

Meskipun CrsytalCell merupakan produk utama PhytoScience, mereka jual menjual beberapa produk lain seperti snowphyllForte, iiQ Plus dan produk penjagaan kulit luaran. Kesemuanya memfokuskan kepada kelebihan masing-masing.

Menariknya lagi, pembeli boleh memilih untuk membeli produk sahaja atau terus mendaftar sebagai ahli dengan pembelian minimum 2 bungkus CrystalCell sahaja. Kelebihannya, anda boleh membeli produk PhytoScience dengan harga ahli kemudian hari. Keahlian akan sentiasa aktif selagi anda membeli produk atau membuat pembaharuan RM 30 setahun (jika tiada pembelian). 

Selain daripada jimat dalam pembelian seterusnya, anda boleh memutuskan untuk berniaga dengan produk PhytoSicence tanpa perlu bersusah payah mencapai kuota sekian sekian yang membebankan. Jual bila anda mampu. Bahkan jualan semuanya menerusi atas talian tanpa perlu simpan produk. Semua akan diuruskan oleh PhytoScience.

Bagi yang berminat untuk mengetahui produk lebih lanjut, membeli produk daripada PhytoScience atau menjadi ahli, anda boleh hubungi talian 017-254 0088 atau anda boleh klik link ini : https://ecard.iphyo.com/ZAZA 


0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com