Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

04 October 2023

Coolblog Meraikan Ulangtahun Ke-18 Dengan Pembukaan Flagship Store Di Pavilion KL

Semangat keusahawanan Coolblog terus bersinar selepas 18 tahun

Tahniah Qiss ucapkan kepada Coolblog atas pembukaan Flagship Store di Pavilion Kuala Lumpur. 

Coolblog merupakan jenama tempatan Malaysia yang membanggakan dan perintis rangkaian Pearl Milk Tea berasaskan kiosk Halal telah menambat hati pelanggan dengan minuman yang lazat dan harga yang berpatutan sambil menubuhkan francais sejak penubuhannya pada 2005. 

Coolblog Flagship Store Pavilion Kuala Lumpur

Sempena meraikan ulang tahunnya yang ke-18, Coolblog melancarkan kedai utamanya di Pavilion KL dan sekaligus merupakan salah satu peristiwa penting dalam perjalanan pengembangan syarikat dan inovasi produk tanpa henti bagi Coolblog. 

Tunku Ali Redhauddin, Pengerusi Coolblog Malaysia menegaskan bahawa komitmen Coolblog melangkaui hidangan pencuci mulut berkualiti luar biasa; ia merangkumi pemupukan semangat keusahawanan melalui francais. 

Tunku Ali Redhauddin, Pengerusi Coolblog Malaysia merasmikan pembukaan Flagship Store Coolblog di Pavilion Kuala Lumpur

Kisah kejayaan beratus-ratus kedai francais di seluruh negara menggariskan dedikasi Coolblog untuk menyediakan pemilik perniagaan yang bercita-cita tinggi dengan platform untuk berkembang maju dalam keluarga Coolblog. Rangkaian luas rakan kongsi francais ini telah memainkan peranan penting kepada pertumbuhan Coolblog. 

Creme Brûlée Cheese Milk Tea Dan Premium Waffles

Sebagai sebahagian daripada pembukaan besar mereka, Coolblog melancarkan semula Creme Brûlée Cheese Milk Tea yang dinanti-nantikan, campuran teh susu yang kaya dengan sirap gula perang premium, mutiara hitam dan mousse keju karamel. 

Tersedia secara eksklusif di Coolblog Pavilion KL, Creme Brûlée Cheese Milk Tea menjanjikan pengalaman rasa yang tidak dapat dilupakan bagi penggemar teh susu. 

Di sebalik kegemaran ini, flagship store Pavilion akan menampilkan menu eksklusif yang menawarkan pilihan minuman panas dan wafel premium yang menggoda. 


Creme Brûlée Cheese Milk Tea

Dengan tawaran eksklusif ini, Coolblog menyasarkan untuk memenuhi pilihan yang lebih luas dan menyediakan pengalaman pencuci mulut yang tinggi untuk pelanggannya yang dihargai. Coolblog, nama terkenal dalam senario minuman Malaysia, bersedia untuk membuka 20 lagi kedai baharu menjelang akhir tahun 2023. Walaupun kos sara hidup meningkat, Coolblog tetap teguh dalam komitmennya untuk menyampaikan pencuci mulut mampu milik dengan kualiti terbaik dari hanya RM 4.90 .

Minuman kegemaran ramai seperti Chocolate Ice Blended, Honeydew Smoothies dan Strawberry Cheese Smoothies terus menjadi kegemaran sepanjang masa - melambangkan dedikasi jenama untuk menyediakan pengalaman yang luar biasa untuk setiap penggemar minuman dan pencuci mulut. 

Sueli Lew, Ketua Pegawai Eksekutif Coolblog Malaysia menyimpulkan, "Pembukaan kedai utama ini adalah meraikan perjalanan Coolblog selama 18 tahun – daripada kedai pertamanya di Sutera Mall di Johor kepada hampir 330 cawangan di seluruh negara. Seperti ahli keluarga yang dipercayai, Coolblog telah menggembirakan citarasa kedua-dua generasi muda dan tua, berkhidmat kepada generasi rakyat Malaysia. Dengan rancangan pengembangan kami dan rangkaian rakan kongsi francais yang semakin berkembang, kami teruja untuk meneruskan perjalanan bercita-cita tinggi kami dengan membawa pengalaman Coolblog kepada lebih ramai rakyat Malaysia, memastikan setiap pelanggan dapat menikmati Hidangan lazat Coolblog di mana sahaja mereka berada." 

Pencinta pencuci mulut dijemput untuk mencuba pelbagai menu yang menarik di Coolblog kerana flagship store Coolblog di Pavilion KL dibuka setiap hari dari 10.00 pagi hingga 10.00 malam, terletak di Lot C5.06. Tingkat 5 bertentangan dengan Dadi Cinema.

Promosi BELI 1 PERCUMA 1

Coolblog juga menawarkan promosi pembukaan 'Beli 1 Percuma 1' masa terhad untuk pelanggan; promosi ini akan bermula dari 2 Oktober 2023, 1.00 PM dan sehingga 4 Oktober 2023 sahaja. 

Untuk maklumat lanjut tentang kemas kini atau promosi terkininya, sila layari laman web rasmi Coolblog di www.coolblog.com.my, atau ikuti mereka di Instagram (@coolblogmalaysia) dan Facebook (@coolblog.my).

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com