Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

15 September 2020

Avenue K Shopping Mall Mengadakan Cabutan Bertuah Secara Langsung Let Me Win!

Assalamualaikum dan hai,

Pandemik Covid-19 telah menjejaskan kadar kewangan pasaran pusat membeli-belah terutamanya di kawasan-kawasan Kuala Lumpur. Mengikut saranan kerajaan Malaysia, pusat membeli-belah kini mengadakan jualan beli barangan Malaysia bagi menaikkan semula ekonomi.

Pelbagai acara diadakan bagi menarik kedatangan pelanggan untuk membeli-belah pada setiap hari. Kebiasaannya setiap pusat membeli-belah mengadakan pertandingan dan cabutan bertuah bagi menghargai pelanggan setia mereka.

Setelah berlangsung selama enam bulan, akhirnya pada hari Sabtu lepas kita dapat melihat sendiri pemenang hadiah cabutan bertuah ‘AK Let Me Win!’ yang diadakan di Atrium, Tingkat Bawah Avenue K. Cabutan itu akan menentukan siapa yang berjaya sebagai pemenang Hadiah Utama Nissan Almera Kereta Auto Series 1.5E.


Untuk menyertai Cabutan Bertuah Langsung Peraduan AK Let Me Win!, pembeli mesti membelanjakan RM150 (RM100 untuk Ahli Kad Jiran AK) dalam satu resit di mana-mana kedai di Avenue K Shopping Mall pada hari yang sama. 

Lebih seribu peserta diberitahu melalui SMS untuk menghadiri cabutan bertuah yang diadakan dari jam 3-5 petang pada 12 September 2020. Hadiah hebat untuk direbut termasuk kereta Nissan Almera Auto 1.5E Black Series, Baucar membeli-belah iPhone 11, Samsung Galaxy Note 10 dan RM1,000 dari Fitness First, Fire Fitness, Sephora, Village Grocer, Max Fashion, Skechers, Leather Avenue dan New Image. AK Let Me Win! Peraduan bermula pada 1 Mac 2020 dan berakhir pada 31 Ogos 2020.

Senarai pemenang 

Hadiah Utama

Nissan Almera Black Series

Shirley Ong Su Ying


Hadiah Pertama 

Iphone 11 256GB

How Lye Neo


Hadiah Kedua

Samsung Galaxy Note 10 8GB + 256GB

Fong Meow Lee

Para pemenang cabutan bertuah

Acara ini lain daripada yang lain dan peserta berpuas hati sebab cabutan ini dibuat secara langsung. Avenue K dapat menarik jumlah kedatangan pelanggan untuk membeli belah di pusat membeli-belah sambil menghargai pelanggan setia mereka.  Lebih banyak aktiviti yang menarik akan dijalankan pada masa akan datang.  

Jangan lupa untuk ikuti perkembangan Pusat Membeli-belah Avenue K di Facebook dan Instagram

1 comment:

  1. Tahniah diucapkan kepada para pemenang... Yang tidak berjaya tidak mengapa, boleh cuba di tahun akan datang

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com