Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

09 October 2020

Promosi Hebat Barangan Emas Di PG Mall Sempena Jualan 10.10

Assalamualaikum dan hai semua,

Membeli-belah secara online ni sebenarnya satu terapi kan. Sejak kes covid-19 ni meningkat Qiss takut nak selalu keluar rumah dan sejak PKP hari tu lah Qiss mula shopping kat PG Mall bagi mendapatkan barang keperluan dan pelbagai lagi. 

PG Mall sudah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi dan telah diasaskan oleh Dato’ Wira Louis Ng yang juga merupakan Pengerusi Eksekutif PG Group. PG Mall merupakan satu platform bagi produk Malaysia dipasarkan secara dalam talian. Bagi anda yang berminat untuk membeli-belah di PG Mall boleh terus ke laman sesawang http://www.pgmall.my



PG Mall juga berada di tempat teratas nombor 3 di laman sesawang Iprice. Untuk laporan tersebut boleh layari https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

Sistem Pembayaran di PG Mall 

Menarik tentang sistem pembayaran PG Mall ialah, mereka merupakan satu-satunya platform yang mempunyai major e-wallet patners seperti Maybank, QRPay, Touch ‘n Go e-wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan lain-lain.

Proudly Local / Beli Barang Tempatan

Telah berlangsung dari bulan Julai hingga Disember 2020. PG Mall menyahut seruan kerajaan untuk meningkatkan jualan barangan tempatan. Bagi anda yang nak membeli-belah pada waktu ni, Qiss ada kod kupon istimewa buat anda semua.

KBBM20 - potongan RM20 dengan pembelian minimum sebanyak RM50

KBBM30 - potongan RM30 dengan pembelian minimum sebanyak RM100

Beli barangan keperluan rumah anda dengan memberi sokongan kepada barangan Malaysia. Jom support local #BarangBaikBarangKita 

Pelbagai barangan ada di sini terus klik sini untuk kempen proudly local https://pgmall.my/proudly-local-campaign

Menarik lagi tentang PG Mall bila anda boleh membeli emas dan barang kemas secara atas talian sahaja. Ada 3 kedai dalam talian yang Qiss nak syorkan pada anda kerana ada promosi sempena 10.10 ni tau. Tak rugi membeli-belah semasa promosi. Jimat lebih banyak.

Aurora Italia 10.10 sale


Jualan hanya pada 10 Oktober 2020, jadi anda perlu bersiap sedia pada tarikh ni kalau taknak terlepas Jualan Fantastik potongan RM110. Paling menarik tiada had minimum pembelian. 

Menarik kan. Qiss pun tak sabar nak membeli-belah pada 10 Oktober nanti. Dah tengok barang yang berkenan dah. Tunggu promosi je.

Untuk lihat pelbagai rekaan yang menarik, layari:

https://pgmall.my/Aurora-Italia-1

PG Jewel 

PG Jewel turut mengadakan Super Sales dari 9-11 Oktober 2020 Tawaran di PG Jewel adalah yang terbaik ! Dari RM10 Workmanship anda boleh dapatkan barangan kemas yang cantik-cantik pada harga dari kilang saja tau. 

Untung siapa yang membeli-belah nanti. Penghantaran percuma dan ada hadiah misteri untuk 100 pelanggan terawal. Jangan lepaskan peluang untuk tambah barang kemas anda nanti. Berbaloi sangat-sangat,  haa boleh cepat-cepat layari https://pgmall.my/PG-Jewel

PG Gold Museum 

Jualan istimewa dari 9-11 Oktober 2020

Ada pelbagai Gold Bar dijual dengan rekaan menarik. Kalau anda nak tahu rekaan apa, kena tunggu dan jangan lupa set kan tarikh jualan tersebut pada kalendar anda kalau taknak terlepas peluang ini.

Kalau nak tengok-tengok dulu rekaan yang ada, boleh layari, https://pgmall.my/Gold-Museum

Qiss pun dah rambang mata nak pilih yang mana satu. Tapi seronok sebenarnya dapat menyimpan emas ni. Bagi anda yang baru-baru nak berjinak dengan pembelian emas, boleh beli di PG Mall sebab harga lebih rendah dan tak perlu keluar rumah bersesak dengan orang ramai.

Jom membeli-belah sekarang!

Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini di PG Mall, boleh layari

Laman web: www.pgmall.my 

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my

Telegram: PG MALL OFFICIAL https://t.me/pgmallofficial001

#PGMall #PGJewel #Aurora #PGGoldMuseum #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #shopnow #shoponline #ByMalaysianstoMalaysian #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #freeshipping #1010sale

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com