Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

31 December 2022

Produk Tisu Carina Tambat Hati Surirumah

Sebagai seorang surirumah, Qiss memang memerlukan produk yang memudahkan kerja mencuci dan mengemas rumah yang terbaik. Produk tisu Carina yang berada di pasaran tidak asing lagi bagi Qiss sebab produknya sangat bagus.

Qiss bersama sebahagian Produk Carina

Dalam banyak-banyak produk Carina, Qiss guna Tisu Basah, Kapas Muka, Putik Kapas, Tisu Dapur dan banyak lagi. 

Tisu Carina, Jenama Tempatan

Carina ditubuhkan pada tahun 2009 sebagai pengeluar tisu pertama Malaysia. Penggunaan 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli membolehkan Carina memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan standard kualiti produk mereka. 

Carina adalah pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.

Produk Carina

Carina dicipta untuk penduduk Asia Tenggara kerana iklim subtropika yang lembap di rantau ini, Carina percaya tisu berkualiti tinggi adalah penting dan sangat berguna kerana ia lebih bersih, mudah dan mesra keluarga, serta untuk kegunaan sendiri. Selain itu, tisu Carina juga mesra alam kerana ia larut dalam air, melindungi bukan sahaja anda tetapi juga alam sekitar.


Produk Carina dihasilkan di Lembah Klang dan diedarkan di seluruh Malaysia terus kepada pengguna. Oleh itu, di sebalik kualiti produk Carina yang baik, harganya turut berpatutan untuk setiap lapisan masyarakat.

4 Siri Utama Produk Carina

Carina mempunyai 4 siri utama iaitu:

1. Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) – Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif.

CARINA HANDKERCHIEF Tissue - Carina Handkerchief Tissue dalam saiz sederhana menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. 

Carina Handkerchief Tissue dan Carina Wallet Tissue

Carina Wallet Tissue - pembungkusan yang mengikut trend masa kini, membolehkan anda menggunakannya sebagai on-the-go wallet atau dompet harian anda.

Carina Box Tissue

Carina Box Tissue

Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.

Carina Facial Cotton

Carina Facial Cotton

Qiss suka guna kapas muka ni sebab tahan lasak dan mudah untuk sapukan toner ke muka serta senang untuk tanggalkan make up.

Carina Cotton Bud

Carina Cotton Bud

Carina Cotton Bud pula Qiss guna untuk oleskan eyeshadow dan senang digunakan untuk mencuci bahagian-bahagian yang kecil.

Carina Cotton Wool

Carina Cotton Wool

Carina cotton wool sering jadi pilihan Qiss untuk penjagaan bayi kerana kapasnya yang lembut.

2. Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) – Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.

Tisu Bilik Mandi

3. Peralatan Dapur (Kitchenware) - Siri Tisu Dapur Carina menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.

Kerja di dapur lebih mudah dengan adanya tisu dapur Carina ini.

Tisu Dapur Carina

4. Penjagaan Kesihatan (Health Care) – Siri Tisu Basah Carina mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan.

Selain itu, Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. 

Cara mendapatkan produk Carina

Majoriti produk Carina boleh diperolehi di pasaraya Aeon Big, Aeon Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Hot Mart dan farmasi mahupun atas talian (Online). Pada masa yang sama, anda juga boleh mendapatkan Carina menerusi platform e-dagang rasmi mereka dan produk akan dihantar terus di depan pintu rumah anda! Kini, sangat mudah untuk membuat pembelian melalui Shopee dan Lazada.  

Kempen CARINA 2023 – “We Care, We Love”

Untuk tahun baru mendatang, CARINA 2023 berazam untuk bergerak ke hadapan mengikut peredaran zaman dan terus maju selepas pandemik. Konsep baharu telah dihasilkan dengan tema "We Care, We Love" iaitu:

  • Menggalakkan kesedaran kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaran.
  • Berazam untuk menjaga kulit pengguna dengan menyediakan 100% kapas tulen semulajadi yang mesra kulit.
  • Pengeluaran tempatan untuk meningkatkan pemulihan ekonomi
  • Fokus untuk memenuhi keperluan dan kehendak orang Asia Tenggara
  • Mewujudkan 4 siri untuk memenuhi permintaan pasaran

Dengan tema "We Care, We Love", Carina menyatakan kepercayaan bahawa mereka berazam untuk menghasilkan produk berkualiti tinggi agar produk ini serasi untuk pengguna seisi keluarga. #CarinaCares terhadap anda dan keluarga anda.

Carina Gift Box

Carina Gift Box

Carina juga tidak melepaskan peluang untuk memperkenalkan Carina Gift Box yang datang dengan kotak khas kempen “We Care We Love”. Di dalam kotak tersebut mengandungi pelbagai jenis produk dan kejutan istimewa iaitu:

  • Carina Facial Cotton 160's
  • Carina Box Tissue 90's 
  • Carina Handkerchiefs Tissue
  • Carina Cotton Buds 400 tips
  • Carina Wallet Tissue
  • Carina Antibacterial Wipes 70's
  • Carina Cotton Bud 480's
  • Carina Wet Wipes 30's
  • Voucher Shopee Carina official Store RM 5
  • Review & Win campaign flyer
  • Carina Surprise Ang-pao sehingga RM88 melalui TNG (Kotak terpilih secara rawak!)

Pertandingan Review & Win

Carina sekarang ini melangsungkan pertandingan review dan menang di media sosial sehingga 30hb April. Sebanyak 300 pemenang akan memenangi 3 bulan produk barangan rumah yang kesemuanya bernilai RM45,000!

Cara MENYERTAI:

1. Muat naik Foto/VIDEO Ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok

2. Beritahu kami sebab anda akan mengesyorkannya & tag akaun rasmi Facebook / Instagram / Tiktok CARINA

3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post anda adalah umum).

*Terma & Syarat:

1. Tempoh kempen: SEKARANG - 30 April 2023

2. #300 #Penilai Terbaik akan dipilih untuk MENANG 3 Bulan Bekalan Rumah Carina bernilai RM150. Carina akan screenshot pemenang dan umumkan pemenang di halaman Facebook bermula dari Feb 2023. Sila nantikan!

3. Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

4. Resit WAJIB ditunjukkan untuk menuntut hadiah.

5. Setiap pemenang hanya sah untuk menuntut sekali sahaja, Nama & resit Pembelian yang sama tidak dibenarkan.

6. Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023- 31 April 2023 sahaja.

7. Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.

8. Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

Pembelian secara online:    

Shopee: https://shopee.com.my/carina.os

Lazada: https://www.lazada.com.my/wangzheng-care/

TopzMall: https://topzmall.com/store/789

Ikuti media sosial Carina

Carina MY Facebook

Carina MY Instagram

Carina MY Tiktok

#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com