Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

19 September 2023

Menangi Hadiah Wang Tunai Harian RM500 Dengan MAD Coffee Di 7-Eleven

Jom semua penggemar kopi ke kedai 7-Eleven terdekat anda dari 14 September hingga 13 Oktober 2023 dan #GetMAD dengan MAD Foods kopi bru sejuk Sedia-Untuk-Diminum (RTD) tanpa tenusu dan berpeluang memenangi hadiah wang tunai harian sebanyak RM500! 

MAD Coffee kini boleh didapati di 7-Eleven

Apa Itu MAD Coffee?

MAD Coffee berasal dari Singapura, diasaskan pada 2019 oleh Angelique Teo, seorang media dan personaliti radio Singapura, dan Bobby Randhawa, yang mempunyai pengalaman lebih 20 tahun dalam industri minuman Barangan Pengguna yang Bergerak Pantas, MAD Foods menyasarkan untuk mencipta minuman yang memberi orang pilihan untuk mengambil dengan mudah, sihat dan mampan, sambil membina komuniti.

Angelique Teo, Pengasas MAD Coffee

MAD Coffee membawakan barisan sulung kopinya yang 100% berasaskan tumbuhan dan kopi bru sejuk RTD bebas tenusu untuk menawarkan Malaysia alternatif yang lebih sihat kepada kopi tin biasa yang menggunakan susu lembu dan biasanya mengandungi gula yang tinggi, terutamanya untuk mereka yang tidak bertoleransi laktosa. 

Tersedia secara eksklusif di semua kedai 7-Eleven di seluruh Semenanjung Malaysia, kopi MAD yang berkrim dan berperisa yang dikuasakan oleh susu oat, akan tersedia dalam tiga varian 240ml—Double Shot, Single Shot dan Decaf, masing-masing diwakili oleh personaliti uniknya sendiri— Max, Miles dan Maya. 

Dari kiri: Maya (Decaf), Miles (Single Shot) dan Max (Double Shot)




Peraduan #GetMAD, Menang Wang Tunai RM500

Sempena pelancaran ini, MAD dan 7-Eleven mengadakan peraduan #GetMAD dengan jumlah besar RM15,000 untuk dimenangi. 

Cara Penyertaan:

1. beli satu tin MAD dari mana-mana kedai 7-Eleven di Malaysia, 

2. Ambil gambar atau video

3. Kongsi di Instagram dan/atau TikTok anda dan tag @iammad.co

4. Dalam kapsyen, peserta mesti menggunakan hashtag #IAMMAD dan tag 3 rakan yang mereka ingin #GetMAD bersama. 

Seorang pemenang akan dipilih setiap hari selama 30 hari dengan setiap pemenang menerima hadiah wang tunai RM500. Seramai 30 pemenang akan dipilih sepanjang tempoh peraduan. 

“Saya teruja untuk mengembangkan perjalanan MAD kami ke Malaysia! Kami telah membina komuniti yang hebat di Singapura dan saya tahu rakyat Malaysia akan menyukai rangkaian MAD kami dan semua yang kami perjuangkan. Saya yakin produk terbaik dalam kelas kami akan diterima dengan baik dan kami berasa dialu-alukan untuk menjadi sebahagian daripada industri makanan dan minuman yang semakin berkembang di sini. Perjalanan kami sangat mengagumkan setakat ini, dan kami tidak sabar untuk memulakan lembaran baharu ini dan membawa MAD kepada lebih ramai orang!”


MAD komited untuk menyediakan dunia produk sedia untuk diminum berasaskan tumbuhan yang bebas daripada soya, tenusu dan kekacang. Kopi bru sejuk tanpa tenusu berasaskan susu oat MAD juga bebas daripada gula tambahan dan GMO. 

Komited untuk mesra alam, minuman sihatnya dibungkus dalam tin aluminium nipis bebas BPA yang 100% bebas plastik. 

Review MAD COFFEE

Berkesempatan ke majlis pelancaran MAD Coffee di 7-Eleven baru-baru ini, Qiss dapat rasa ketiga-tiga perisa MAD Coffee ini.

1. Decaf

Untuk mereka yang sukakan kopi tapi tak suka rasa kopi yang terlalu kuat, Decaf adalah pilihan terbaik untuk anda. Qiss pun boleh minum sebab rasa susu oat yang berlemak dan tak rasa nak muntah sebab Qiss kena minum susu tanpa laktosa tau! 

2. Single Shot

Sesuai untuk mereka yang sukakan rasa kopi Arabica dengan susu yang seimbang dan memang dicipta untuk penggemar kopi.

3. Double Shot

Rasa kopi yang lebih kuat dan kaw! Kena cuba sendiri tau. Qiss sukakan ketiga-tiganya. Dan minum waktu sejuk memang sedap.

MAD Foods sedang berusaha lebih pantas dan lebih jauh untuk meluaskan rangkaiannya dengan produk yang membolehkan anda mengambil makanan dengan lebih baik dan hidup lebih kuat untuk hari esok, mulai hari ini. 

Ikuti MAD Foods di Facebook dan Instagram atau lawati tapak web kami untuk lebih banyak kemas kini atau untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk kami. 

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com