Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

03 January 2020

Olathee Luslimlabeb for Mommies Bantu Ibu Menyusukan Anak Turunkan Berat Badan

Assalamualaikum dan hai semua,

Baru-baru ni Qiss berkesempatan ke Majlis Pelancaran Olathee Luslimlabeb for Mommies dan Majlis Sambutan Hari Lahir Madam Ell. Sebelum ni Qiss pernah kenal Luslimlabeb teh herba ni melalui IG Odaerra.

Bersama Madam Ell

Memang bila tengok mereka yang mengamalkan teh herba ni Qiss jadi kagum dengan semangat mereka untuk turunkan berat badan dan akhirnya berjaya juga.

Madam Ell iaitu pengasas produk ini juga telah lama mengamalkan minum teh herba ini dan membuat keputusan untuk berkongsi dengan wanita di luar sana tentang kelebihan teh herba Luslimlabeb ini.

Madam Ell memberitahu bahawa Madam Ell selalu dapat soalan dan permintaan untuk alternatif semulajadi Luslimlabeb ni dibuat khas untuk ibu menyusu. Hampir setahun Madam Ell dan team R&D berusaha untuk mencari herba-herba yang mesra ibu menyusu.

Produk Olathee Luslimlabeb for Mommies 

Akhirnya terciptalah Luslimlabeb Mommies untuk ibu-ibu menyusu yang perlukan sesuatu yang selamat dan semulajadi untuk bantu mereka turunkan berat badan.

Luslimlabeb Mommies berfungsi sama seperti Luslimlabeb Morning Boost & Evening Doze Off tetapi herba-herba yang digunakan adalah mesra ibu menyusu.
Luslimlabeb  Mommies ini siap dalam bentuk uncang mudah meresap dan hanya perlu menambah air panas sahaja sebelum minum.

Pengambilan teh herba ini ialah amalan masyarakat Cina dan Madam Ell telah mengamalkan minuman ini dan berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 18kg daripada 74kg.

Kini Madam Ell ingin membantu ibu-ibu yang menyusukan anak di luar sana untuk dapatkan berat yang ideal.

Jom lihat gambar dan video semasa majlis pelancaran tersebut. Sangat meriah dan comel-comel belaka.







Qiss ucapkan tahniah buat Madam Ell atas pelancaran produk baru ini. Semoga dapat membantu lebih ramai wanita di luar sana sama ada yang ingin mengurangkan berat badan mahupun yang ingin menambah pendapatan keluarga.

Untuk maklumat lanjut, layari:

Laman web:

Carian tanda pagar di laman sosial:
#luslimlabeb #luslimlabebmommies #birthdaymadamell #olatheeformommies

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com