Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

22 July 2020

Pelancaran WhollyFitz Dan WhollyFlush Meriah

Assalamualaikum dan hai semua,

Baru-baru ini telah dilancarkan satu lagi produk baru bagi anda yang inginkan berat ideal. Majlis pelancaran produk ini telah diadakan bagi merasmikan Produk WhollyFitz dan WhollyFlush.


WhollyFitz dapat membantu mengurangkan selera makan, meningkatkan metabolisma badan, menambahkan tenaga dengan formulasi terbaru dari Whollyfitz.

Terdapat kandungan “extra” pertambahan buah lemon bagi membantu pengguna masa kini meningkatkan sistem imunisasi badan dan seterusnya mampu mengelakkan jangkitan penyakit. WhollyFitz boleh didapati dengan harga jualan RM 39 sahaja. WhollyFitz berkesan untuk membantu mengurangkan masalah berat badan tanpa rasa lapar.

Produk Whollyfitz

WhollyFitz merupakan produk pilihan utama bagi pengguna-pengguna yang menghadapi masalah berat badan.

Bahan-bahan utama Whollyfitz ialah Guarana, Hoodia Gardonii, Buah Markisa dan Buah Lemon.

WhollyFlush pula  merupakan produk yang diformulasi khas dan kaya dengan vitamin-C bagi membantu melancarkan sistem pencernaan, selain itu WhollyFlush sangat efektif  bagi menurunkan berat badan, meningkatkan metabolisma serta menyingkirkan toksin jahat didalam badan. WhollyFlush boleh didapati di pasaran dengan harga jualan RM 39 sahaja.


Bahan-bahan utama WhollyFlush ialah Buah Cranberry, Buah Peachsinamaki, Chia Seed, Garcinia, Physilliumhusk dan Guarana.

Majlis yang diadakan di Hotel Royale Chulan Kuala Lumpur ini telah dihoskan oleh dua pelakon terkenal iaitu Zizan Razak dan Shaheizy Sam.


Malah pelancaran ini juga dimeriahkan dengan sokongan dan kehadiran Datuk Aznil Haji Nawawi, Datin Seri Zizie Ezette, Samzy Fuzette, Khaty Fauziah dan Syatilla Melvin.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk, boleh ikuti:

INSTAGRAM 

FACEBOOK  

TIKTOK WHOLLYFITZ
WHOLLYFITZHQ

#tebaltebalnakpergimana
#hadapsampaijadi

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com