Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

11 July 2020

Produk Penjagaan Diri Dan Kosmetik Mampu Milik Keluaran KENZ

Assalamualaikum dan hai semua,

Hari ni Qiss nak cerita sikit tentang produk Kenz yang telah berada dipasaran sejak 1 Julai yang lalu. Sejak dikeluarkan, Qiss menjadi orang pertama untuk mencuba sendiri produk ni. Haa nak tahu best ke tidak produk ni, jom baca sampai habis.

Produk penjagaan diri dan kecantikan KENZ telah berada dipasaran

Terdapat  5 jenis produk permulaan yang dikeluarkan oleh KENZ dan 5 produk KENZ tersebut ialah:

Penjagaan Diri (Skincare)

1. Facial foam/pencuci muka
2. Serum

Facial foam dan serum KENZ product


Kosmetik

1. Mineral Compact Powder
2. Eyeliner
3. Magic Lip Balm



5 produk ni mesti ada dalam beg tangan Qiss untuk pastikan Qiss tetap cantik bila jumpa dengan klien ataupun semasa temujanji.

Dengan tagline Pasti Sesuatu Oops.. matlamat pengeluaran produk ini adalah untuk menyediakan anda ketika berada diluar rumah apabila anda perlu produk ringkas untuk mencuci muka dan bersolek dalam waktu yang singkat.

Jom tengok huraian mengenai produk KENZ ini.

1. Pencuci muka/facial foam

Pencuci muka ini boleh dipakai oleh semua golongan lelaki dan perempuan. Berfungsi sebagai pembersih muka, pencuci ini amat senang digunakan. Anda hanya perlu picitkan sedikit di tapak tangan dan cuci muka selama 60 saat. Kemudian bilas dengan air bersih. Kulit anda akan terasa segar dan bersih selepas mencuci muka menggunakan pencuci muka ini.

2. Serum

Serum penting untuk menghasilkan kulit yang lebih sihat, tegang dan cantik. Serum dari KENZ ini senang dibawa ke mana sahaja dan sangat mudah menyerap ke dalam kulit.

Jom dapatkan produk KENZ ni dengan Qiss. Boleh DM ig @qisstiera 


3. Bedak/Mineral Compact Powder

Mineral compact powder ini didatangkan dengan satu tona warna tetapi hasilnya sangat cantik dan tidak bercapuk. Sesuai untuk anda touch up make up anda semasa di luar rumah.

4. Eyeliner/Penggaris mata
Qiss suka guna eyeliner yang jenis cecair seperti ini kerana senang untuk dilukis dan hasilnya lebih kemas. Eyeliner ini juga mesra Wudhuk dan senang untuk ditanggalkan.

5. Magic Lip Balm
Boleh merawat kulit bibir kering dan menjadikan warna bibir lebih natural. Warna yang terhasil pula mengikut jenis darah anda.

Anda akan nampak perbezaan apabila selesai mencuci wajah menggunakan pencuci muka seterusnya anda dapat mengekalkan keremajaan kulit dengan penggunaan serum keluaran KENZ ini.

Wajah anda akan lebih berseri bila di oles dengan mineral compact powder, seterusnya mata akan kelihatan lebih galak dengan penggunaan eyeliner dan bibir akan lebih cantik dengan pemakaian magic lip balm dari KENZ ni.


Berbaloi beli produk ni sebab saiznya yang mudah dibawa ke mana-mana sahaja dan harga bagi setiap produk sangat berpatutan.






Jom dapatkan produk KENZ ni. Nak beli dengan Qiss pun boleh. COD Kajang dan Shah Alam.


Untuk pertanyaan dan maklumat lanjut mengenai produk ini, layari:

Facebook

Instagram 

No. Telefon 
Cik Erina 019 7794 764

#pastisesuatuoops
#kenzproduct
#magiclipbalm
#mineralcompactpowder
#kenzkajang
#kenzshahalam
#kenzselangor

1 comment:

  1. Selalu org jual set mascara tapi ni dia jual set dgn eyeliner~ eyeliner for me lagi senang berbanding mascara. Kenzzzzzzz gitu!

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com