Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

29 November 2021

Jom Cuba Sekarang Rangkaian Baharu Antipenuaan Dan Menganjal Safi Youth Gold

Assalamualaikum dan hai,

Anda ada masalah dagu berlapis atau kulit muka kendur tak? Baru berusia 30an tapi nampak macam nenek? Jom Qiss kongsikan satu produk yang Qiss dah cuba dan nampak hasilnya.

Rangkaian baharu antipenuaan dan menganjal Safi Youth Gold

Produk terbaru ini diformulasikan dipertingkatkan daripada produk rangkaian Safi Rania Gold bagi memberikan hasil yang lebih baik kepada pengguna. 

SAFI Youth Gold

Antara kebaikan produk Safi Youth Gold ialah:

1. Merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur.

2. Mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit.

3. Tampil lebih muda dengan wajah lebih anjal, runcing dan tirus.

4. Diformulasi dengan Teknologi Golden C-Lift , kombinasi Vitamin C & Nano Emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin C biasa.

5. Formulasi tidak melekit/berminyak yang mudah meresap dan selesa pada kulit. 

6. Diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberi °7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit:

a. Menegangkan kulit

b. Meningkatkan keanjalan

c. Mengurangkan garis halus & kedutan

d. Meningkatkan kelembapan kulit

e. Melindungi kulit dari pengoksidaan

f. Meningkatkan kehalusan kulit

g. Memperbaiki kulit rosak

°Berdasarkan ujian saintifik & klinikal. 

7. Harga berpatutan – hanya RM59.00, boleh didapati di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada. 

Lifting Golden C Duo Serum - https://bit.ly/3izM0fm

Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj

Review Rangkaian Baharu Antipenuaan Dan Menganjal Safi Youth Gold

Qiss sedar sejak duduk kat rumah ni, Qiss amat jarang menggunakan produk kecantikan bagi merawat wajah. Tapi masa nampak produk rangkaian Safi Youth Gold ni terus rasa nak cuba.

Ada 2 produk yang Qiss cuba iaitu:


Lifting 24K Serum Cleanser

Pembersih yang diselitkan serum emas 24K yang lembut dan menegangkan dengan bahan aktif memulihkan keremajaan Triple Gold, Asid Super Hyaluronic Acid dan Anti PM2.5 yang membersihkan secara lembut sambil melembapkan dan menegangkan kulit untuk kulit yang licin, lembap dan lebih tegang.

Teknologi Golden C-Lift menggabungkan bahan anti penuaan dan menggabungkan bahan Golden C dan Nano Gold 24K yang memberikan penyerapan yang dipertingkatkan lebih tinggi ke dalam lapisan kulit untuk membaiki mikro, menyerikan dan menaikkan seri kulit yang menua untuk memastikan ia kekal muda dan tegang. 

Golden C – Antioksida super yang melindungi kulit daripada penceroboh luaran yang berbahaya dan memperbaiki struktur kulit mikro dengan menggalakkan pertumbuhan semula kulit. 

Nano Gold 24K – Mengembalikan keanjalan dan menghaluskan tekstur kulit dengan berkesan untuk kulit yang anjal dan tegang. 

Triple Gold – Melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas, menggalakkan keanjalan kulit dan memberikan kulit berseri muda. 

Super Hyaluronic Acid – Mengunci kelembapan kulit dengan berkesan, menghidrat secara intensif dari dalam dan meningkatkan keanjalan kulit untuk kulit yang terhidrat.

Qiss guna cleanser ni dua kali sehari dan memang senang nak cuci wajah dan bilas. Untuk kulit kombinasi macam Qiss akan rasa tegang kulit wajah lepas cuci dengan cleanser ni.

Bau wangi dan menyegarkan.

Lifting Golden C Duo Serum

Formula serum ringan yang diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives of Golden C dan Ceramide 3 yang berkuasa untuk memberikan Pembaharuan Keremajaan Kulit °7D dengan menegangkan kulit, meningkatkan keanjalan, mengurangkan garis halus & kedutan, meningkatkan kelembapan kulit, melindungi kulit dari pengoksidaan, meningkatkan kehalusan kulit dan memperbaiki kulit rosak . 

*Hasilnya boleh dilihat seawal 15 minit. *Berdasarkan ujian saintifik dan klinikal.

Qiss akan guna serum ni selepas mencuci muka menggunakan cleanser, selepas menggunakan toner dan barulah sapukan serum ni pada wajah sebelum menggunakan pelembap wajah.

Kalau anda menggunakan kedua-dua produk ini, anda akan dapat menganjal kulit wajah dan mengurangkan dagu berlapis untuk wajah tampil lebih anjal, runcing & tirus.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk ini boleh ke laman web; https://safi.com.my/

Instagram - @safimalaysia

Facebook - @SAFI.My

Twitter - @SAFImalaysia

Youtube – SAFI Malaysia

#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com