Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

27 March 2022

Meskipun Ada Persaingan Supercube Dapat Capai Jualan RM20.5 Juta Bagi Tahun 2021 Dan Lahirkan 15 Jutawan

Majlis Penghargaan Top Leader SUPERCUBE

Pengasas Supercube International Sdn. Bhd. hari ini meraikan pencapaian jualan 2021 melebihi 20.5 juta ringgit bersama 'Supercube Family' di Grand Dorsett Subang hari ini. Seramai 15 orang jutawan Supercube turut dijemput menerima anugerah berprestij dalam majlis berkenaan. 


Menurut Pengasas Supercube, Hayfa Amira kesemua jutawan yang terpilih telah mencapai jumlah sasaran jualan yang ditetapkan oleh pihak HQ. Walaupun baru setahun, Supercube kini sedang membantu lebih 26 ribu usahawan untuk bersama-sama membina perniagaan mereka dengan Supercube. 

Antara penerima anugerah Supervube dengan jualan tertinggi bagi tahun 2021

“Tahun 2022 kami mensasarkan jualan lebih RM30 juta dan dalam masa lima tahun ini, visi kami adalah untuk menjadi platform terbesar yang membantu usahawan untuk mula berniaga dengan produk-produk berkualiti tanpa modal tanpa risiko dan tanpa pengalaman. 

“Ramai yang takut dengan platform berniaga berpasukan kerana dari dulu platform sebegini kebanyakannya berisiko tapi kami di Supercube tidak meletakkan risiko itu kepada : anda, kami hanya mahukan komitmen untuk menjadi Usahawan, Jutawan dan Dermawan bersama-sama Supercube. 



Supercube ditubuhkan atas rasa simpati kepada masyarakat yang terkesan akibat pandemic Covid19 pada tahun 2020. 

“Dari situ, kami rangka sistem perniagaan Supercube yang boleh bantu orang mula berniaga tanpa kos, tanpa sebarang risiko, tanpa perlu uruskan pengeposan dan juga kami bantu mereka .yang langsung tiada pengalaman berniaga dengan menyediakan kelaskelas perniagaan. 

Dalam majlis yang sama, Supercube turut melancarkan produk baharu iaitu Superbytes, sejenis coklat putih campuran oat dan kurma yang boleh membekalkan tenaga ketika menjalani ibadah puasa pada bulan Ramadhan. 

Produk baru Supercube iaitu Superbytes keluaran khas bulan Ramadan 

“Supercube kini memiliki tujuh jenis produk termasuk yang dilancarkan pada malam ini. Empat jenis Supercube Molasses Herbs Drink merupakan minuman pertama herba dalam bentuk kiub, Soothe Mist minyak angin natural moden, Teresak Exfoliator skrub yang diinpirasikan dari mandian herba ibu berpantang dan Superbytes, snek kiub yang sangat sesuai utk dimakan sewaktu sahur. 

Tetamu istimewa Amyra Rosli

Antara tetamu istimewa yang hadir seperti Amyra Rosli, Hazama dan violinist berbakat, Aqmal Daniel serta guru-guru bisnes dan ibu bapa.

Hazama turut memeriahkan majlis


Website

https://supercube.my/

Instagram 

https://instagram.com/supercube.hq

Facebook

https://www.facebook.com/supercube.hq/

Alamat:

9, Jalan Linggis 15/24, Seksyen 15, 40200 Shah Alam, Selangor

Telefon:

010-3193219

Email : 

hq@supercube.my

1 comment:

  1. Hai semua, saya Syima agen Supercube. Jika berminat nak cuba supercube atau nak jadi agen, boleh whatsapp 019-9593125

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com