Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

11 March 2020

Buffet Ramadan 2020 | Citarasa Malaysia Di Laman Kayangan Shah Alam

Assalamualaikum dan hai,

Bagi warga Shah Alam dan sekitarnya yang ingin berbuka puasa bersama keluarga dan rakan-rakan bolehlah memilih untuk berbuka di Laman Kayangan.


Terdapat lebih 100 menu yang akan disediakan di buffet Ramadan di Laman Kayangan sepanjang Ramadan ini yang menampilkan menu Citarasa Malaysia dari pelbagai negeri di Malaysia yang ditampilkan menggunakan konsep stall dengan nama yang unik pastinya akan membuat pengunjung rambang mata.

Antara stall yang ada ialah:

Tepi Parit - Johor
Laksa Johor
Sup Daging Merah

Cek Siti Kembang - Pantai Timur

Colek-Colek

Nasi Dagang Pak Hassan





Belah Utagha
Laksa Penang
Mee Kari Lo Keng


Lambak Char Koay Teow



Mee Goreng Sambal Sotong




Panjang Beratur

Nasi 7 Benua


Tempoyak Ikan Patin Temerloh
Asam Pedas Ikan Pari Parit Sulong
Ayam Ghondang Podeh Jolobu
Ayam Kapitan Jonker
Sambal Sotong Kering Dengan Petai Banting

Gulai Ikan Keli Tanjung Dawai
Daging Kerutuk Pasir Mas
Sayur Pucuk Ubi Masak Tempoyak
Kobis Goreng Kunyit





Rendang Tok Temong



Kuali Panas
Cucur Sayur
Keropok Lekor
Pisang Goreng
Wantan Goreng
Masala Vade

Orang Kota
Pasta Pastu
Sos Peri-peri, Carbonara
Mushroom, Bolognese, Assam Pedas
Aglio Olio

Gerai Pak Din

Seafood Bombastik
Fish Cake, Bebola Ikan, Bebola Ketam, Bebola Sotong

Apam Balik Berbuka

Bamboo Steamer
Mini Pau, Dim Sum
Kuih Kelupis

Nasi Gulung Spesel
Rendang Ayam
Kari Ikan
Sambal Telur
Masala Daging


Atas Bara

Kambing Golek

Ayam Panggang

Tajamkan Pisaumu
Buah-buahan

Aneka Kuih Malaysia
Kuih Lopis
Kuih Cara Berlauk
Kuih Sagu Kubang
Kuih Coq Keria Gula
Agar-agar
Kuih Apam Warna Warni
Kuih Pulut Udang
Dadih Buah-Buahan

Geng 6 Balang Bulat

6 jenis air



Teh Tarik Ali Bhai
Kopi Che Din

Tempoyak ikan patin temerloh, Kambing Mak Dara, Nasi Dagang Pak Hassan dan Sup Daging Merah merupakan antara 'signature dish' yang bakal menjadi tarikan utama pengunjung yang datang berbuka puasa di Laman Kayangan nanti.

Pilihan makanan yang Qiss suka kat sini ialah Nasi 7 Benua di makan dengan Rendang Tok Temong. Memang sedap. Kuih-muih juga menyelerakan dan jangan lupa cuba semua menu yang ada di sini.

Sepanjang majlis berbuka puasa, pengunjung akan didendangkan dengan alunan muzik ghazal yang merdu dan segar.


Dah lepas berbuka boleh pi solat terawih  dan shopping sebab Laman Kayangan ni dekat dengan Jakel, Haqqi dan pelbagai tempat yang menjual baju raya tau.

Early Bird (Pembelian bermula 28 Februari 2020 hingga 24 April 2020)

RM59 - Dewasa

RM35 - Kanak-kanak dan warga emas

Harga Asal

RM69 - Dewasa

RM39 - Kanak-kanak dan warga emas


Pakej Family

RM138 - Beli 2 dewasa percuma 1 kanak-kanak/warga emas

RM621 - Beli 9 dewasa percuma 1 dewasa

Untuk pertanyaan dan keterangan lanjut mengenai buffet Ramadan ini, anda boleh menghubungi :

Tel: 03 5885 9224

Laman web: http://www.lamankayangan.com/ramadhan2020

Alamat:
Dataran Karyawan, Kompleks Belia & Kebudayaan, Negeri Selagor, Seksyen 7 40000 Shah Alam, Selangor.

Waze/Google Maps (Laman Kayangan)
Reactions:

1 comment:

  1. Lapar terus tengok menu-menu yang ada. Paling excited sekali yang Nasi 7 Benua tu.. Apa lah rasanya tu kan.. Nanti nak book buka puasa kat sini laa..

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Follow My IG

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Categories

11.11 11street aabc Acara Ads aesthetic airasia Althea Anchor Android aplikasi Apparel apps Arabic Art Artis automotif automotivereview Auxinlive Bangsawan bbq beauty beauty review bid Biskut Raya Bisnes Blogger Blogger review boost Borneo brownies Buffet Buka puasa Business Cannis Cannis Event Cannis Launch CannisApp car Carsome cheras chocolate citrawarna clinic coaching coklat computer Conference contest cookies Cozena CSR damansara dewan domain Domino's Domino's pizza Dominos Dr Wu Duit e wallet electronic review etw etw6 Event facial Fashion Fernleaf festival fesyen Film food food review Foodreview forex free product review Futsal gadget Game gayatravel giveaway Glamogenic gold Guardian gula hair removal handphone happyfresh Haqqi Harriston hartanah health Hiburan Honor hotel review ikan bakar Income Innphonim blockchain Inspirasi IPSB Jag Jahitan jakel jdt jewellery johor Jual kereta kasut sekolah kecantikan kelas jahit kembara kembarabloggersjohor Klang klcc klfw Korean kosmetik Kuih Raya lapetales laser launch lazada Lenovo lifestyle Lipstick Lulu Hypermarket maiwp mak siti makan makanan arab make up Malaysia masakan matic McCormick McDonald's media Menara Kuala Lumpur Merdeka Microsoft MMSOS mobile modelling motac Moto C Moto M moto z2 play motorola msi Museum Music myvi myvi2018 NASDAQ nestle ngeteh Nimpmos Nivea Online onlineshopping onlinetraining Oppo pageviews Pak John Steamboat & BBQ Pemanis stevia pengantin Pensonic perkahwinan perodua Petaling Jaya pharma pharmacy Pharmaniaga pizza Pizza Hut planner Poh Kong ppz Primark product product review Produk Projek57 proparangers property Putrajaya railway Ramadan Raya realme rempah review Richworks Safi sale Seni Shah Alam shell out Shopee shopping Singapore skim thohir skin skincare spa spa review spareview SS2 Stevia sukan summit Sunfeet tambah pendapatan Teater technical techno Technology teknologi tengkubutang Terkini thegaragekl tourism tourism malaysia tourism selangor Tourism Tourism Japan Tourismjohor tourismmalaysia train trainer transport travel TVC Ubat Gigi ukays unity unity ribbon upen Waterpark Wedding World zakat zoo

Followers

BTemplates.com

Rezeki Bulanan

About

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com