Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

19 August 2022

Korset Wonder Suit Dari Jovian Lengkapkan Penampilan

“Wonder Suit yang sesuai untuk semua”

Kuala Lumpur, 17 Ogos 2022 – Sebagai jenama yang sentiasa berkembang, Jovian kali ini meraikan keajaiban kewanitaan dengan pelancaran baharu yang memfokuskan pada pakaian dalam dan menjalani kehidupan yang lebih sihat, dikenali sebagai Wonder Suit.

Dato' Jovian Mandagie bersama selebriti pilihan Wonder Suit kepada Rozita Che Wan, Ifa Raziah, Ning Baizura, Sherry Al Hadad dan Dolla

Sebagai perintis dalam industri fesyen RTW di Malaysia, salah satu perkara yang paling biasa kami dengar daripada Jovianista kami ialah bagaimana mereka menghadapi masalah dengan figura mereka. Dengan Wonder Suit, kami memperkenalkan kepada anda produk pertama kami dalam korset yang direka untuk meningkatkan bentuk badan anda yang bukan sahaja mengempiskan perut dan mencipta siluet, tetapi juga menawarkan keselesaan dan sokongan untuk pemakaian sepanjang hari!

Diperbuat daripada bahan berkualiti premium yang menyejukkan, ia mempunyai 3 baris cangkuk boleh laras untuk muat ultra yang selamat dan 16 panel tulang fleksibel dalam ikat pinggang yang membantu untuk mencapai postur yang lebih baik dengan lebih mudah yang membolehkan anda mempunyai kebebasan maksimum untuk bergerak .

Wonder Suit mempunyai keistimewaan sendiri dan selesa dipakai

Untuk bentuk badan yang lebih diingini, korset wanita kami juga dilengkapi dengan tali pinggang boleh tanggal yang mencengkam bahagian pinggang yang membantu menghasilkan bentuk badan yang ideal dan dengan keluaran pertama, tersedia dalam warna "Beige".

Semasa kami memperkenalkan koleksi baharu ini, kami bekerjasama dengan lima bintang terkenal Malaysia untuk menjadi wajah kepada Wonder Suit dan mereka ialah Ifa Raziah, Ning Baizura, Rozita Che Wan, Sherry Al Hadad dan Dolla.

Rozita Che Wan

Dolla

Ning Baizura

Berharga RM149, Wonder Suit by Jovian kini boleh dibeli melalui:

- Platform Instagram Selebrity  (Di Bio)

- Ejen dan stokis selebriti

Wonder Suit juga boleh didapati di semua JStores, Jovian Pop Up Booth, dan Shopee menjelang 1 September 2022 dalam saiz inklusif dari S hingga 3XL.

Berkongsi cara penjagaan Wonder Suit, Dato' Jovian berkata,"Mudah dan senang untuk menjaga Wonder Suit ini, hanya perlu basuh menggunakan tangan dengan sedikit sabun dan kerana bahan yang digunakan cepat kering hanya ambil masa 4 hingga 5 jam di bawah kipas kemudian boleh dipakai seperti biasa keesokan harinya.

Wonder Suit dicipta untuk memberi keselesaan kepada pemakai dan berdasarkan pengalaman Dato' Jovian sendiri apabila dinasihatkan oleh doktor setelah disahkan sakit slip disc. Kelebihan Wonder Suit ialah bahan yang ringan dan terbaik pilihan Dato' Jovian sendiri, sejuk dan tidak gatal serta membantu postur badan supaya tidak bongkok.

#wondersuitbyjovian

#wondersuit

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com