Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

21 August 2022

Tasneem Marketplace Bantu Surirumah Jana Pendapatan

BANGI, 19 Ogos – Tasneem Business Legacy yang terkenal dengan jenama Tasneem Naturel, Tasneem Food dan Twobirds hari ini secara rasminya melancarkan platform usahawan dengan kolaborasi jenama besar tempatan seperti Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman (PDI) dan Eyyoo yang dinamakan Tasneem Marketplace

Pengasas Aqiqah Centre, Abdul Halim; Ahmad Rafizal, Ketua Pegawai Eksekutif Tasneem MarketPlace ITMP); Haridah Sahri, Ketua Pegawai Operasi TMP; Nor Husna. Pengasas Eyyo Kids; Fanessa, wakil Tanamera dan Arif Fadzil selaku wakil daripada Pustaka Darul Iman.

Pelancaran ini juga turut menyaksikan upacara menandatangani Memorandum Persefahaman (MoU) antara jenama terbabit.

Apa itu Tasneem Marketplace (TMP)?

Pelancaran Tasneem Marketplace dengan usahasama ini dibuat dalam usaha untuk membantu golongan yang berpendapatan sederhana untuk menjana pendapatan tanpa modal tapi berpeluang untuk mendapat keuntungan yang tinggi disamping mendapat pelbagai ganjaran yang menarik.

Majlis tandatatangan memorandum persefahaman (MoU) Tasneem Marketplace oleh Tasneem Business Legacy bersama jenama tempatan lain iaitu Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman (PDI) dan Eyyo

Tasneem Marketplace berfungsi sebagai platform e-dagang kepada pelanggan yang ingin membeli pelbagai barangan bayi, kanak-kanak, ibu dan kegunaan keluarga daripada jenama terbabit. Disamping itu, Tasneem Marketplace juga menjadi platform e-perniagaan kepada ‘Business Partner’ atau penjual yang berdaftar.

Objektif Tasneem Marketplace 

Objektif Tasneem Business Legacy mewujudkan Tasneem Marketplace adalah untuk menyokong sistem perniagaan mereka yang sedia ada. Platform ini diwujudkankan untuk meningkatkan servis, sistem dan pilihan barangan untuk pelanggan. Secara tidak langsung ini akan turut membantu penjual di Tasneem Marketplace meningkatkan jualan mereka.

Antara lain, platform yang ada ini juga boleh membantu jenama tempatan lain yang terbabit untuk menambah cabang sumber penjualan mereka yang sedia ada.

Antara jenama produk yang boleh didapati di Tasneem Marketplace

Pihak Tasneem Marketplace juga meletakkan sasaran untuk melahirkan seramai 10,000 usahawan yang berjaya menjana pendapatan melalui platform yang disediakan menjelang Disember 2022 dan 50,000 usahawan menjelang Disember 2023. Dengan penambahan usahawan, Tasneem Marketplace turut mensasarkan untuk membuka Distribution Channel atau dalam bahasa melayu Pusat Pengedaran di beberapa buah negeri untuk lebih memudahkan penghantaran produk ke pelanggan dengan lebih cepat.

Kelebihan Tasneem Marketplace 

Selaras dengan objektif untuk membantu suri rumah menjana pendapatan dengan mudah dan senang, pihak Tasneem Marketplace mengalu-alukan individu yang berminat untuk bergerak ke hadapan bersama pasukan Tasneem Marketplace untuk mendaftar sebagai reseller Tasneem Marketplace secara percuma. Kelebihan menjadi penjual di Tasneem Marketplace ialah:

  • Pendaftaran PERCUMA
  • Jana pendapatan tanpa perlu keluarkan modal dan tanpa simpan stok
  • Pelbagai rangkaian produk untuk dipromosi
  • HQ uruskan pengeposan produk kepada pelanggan
  • Pelan pemasaran disediakan untuk bantu dapatkan pelanggan
  • Pelbagai ganjaran menarik menanti
  • Bonus dibayar seawal 7 haribulan bulan seterusnya
  • Penyata pendapatan disediakan
Tasneem Marketplace bakal bantu usahawan dan surirumah jana pendapatan

Tasneem Marketplace turut menawarkan pelanggan dengan banyak kelebihan. Kelebihan menjadi pelanggan di Tasneem Marketplace ialah seperti berikut:

  • Daftar percuma
  • Produk berkualiti dijamin asli keluaran anak tempatan dalam niche bayi, kanak-kanak & keluarga
  • Beli produk dengan tawaran hebat yang tidak boleh didapati di mana-mana. Lebih jimat, lebih berbaloi di Tasneem Marketplace berbanding beli terus dengan jenama-jenama ini secara berasingan
  • Pelbagai hadiah lumayan yang boleh ditebus menggunakan point yang terkumpul apabila membeli barangan di Tasneem Marketplace dan boleh dapat cashback minimum 3%!
  • Hadiah yang boleh ditebus menggunakan point terkumpul adalah seperti Umrah, Laptop, Ipad, produk barangan jenama terbabit dan banyak lagi

Bersama bakal usahawan Tasneem Marketplace ketika majlis pelancaran

Tasneem Marketplace bakal memperlihatkan previu rasmi mereka di Telegram. Orang ramai yang berminat untuk mengikuti perkembangan terkini Tasneem Marketplace bolehlah jemput masuk ke Telegram Previu Tasneem Marketplace di sini -> Telegram Previu .

Manakala untuk laman web rasmi Tasneem Marketplace anda boleh layari di pautan ini -> www.tasneemmarketplace.com

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com