Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

25 August 2022

REAL BEAUTY | 8 Jenama Terpilih Sertai Program Berbentuk Dokumentari Pencarian Realiti AEON

Kuala Lumpur, 22 Ogos 2022 – Sempena bulan kebangsaan dan kemerdekaan bulan ogos ini, AEON dengan bangganya memberikan sokongan dalam menaikkan jenama buatan Malaysia melalui platform berbentuk program pencarian, dokumentari dan realiti iaitu REAL BEAUTY.

Barisan peserta bersama juri dan hos Program Real Beauty

Sebanyak lapan jenama produk kecantikan dan pengasas produk yang terpilih mengikuti program ini ialah, Alluskin oleh Dr Nurul A’in Sa’ari, Alnefre by Rana Cosmetics oleh Rana, Claire Organics oleh Louise Chu, Null Factory | Hillton oleh Roger Beh, IL Fragrance oleh Tang Han Tiong, Reneuf oleh Nicholas Hys, Sugarbelle oleh Sheila Samsudin dan Zagara oleh Jasmel Singh.

Melalui REAL BEAUTY, AEON menawarkan peluang kepada jenama terbabit untuk menarik pelanggan dan pakar kecantikan dalam mencapai pengesahan REAL BEAUTY iaitu cop kelulusan berpestij sebagai ganjaran pemenang. 

Cop kelulusan berprestij ini pula dipilih dari bentuk kecantikan kulit, badan, rambut, kosmetik dan minyak wangi. Selain itu, cop kelulusan REAL BEAUTY mewakili pihak konsumer melalui suara mereka dan pilihan pakar dalam bidang kecantikan. Sudah tentu cop ini menampilkan menampilkan produk mereka sebagai produk pilihan kecantikan terbaik. 

Menariknya lagi, tambahan ganjaran kepada pemenang ialah kontrak 2 tahun penjualan di pelbagai gedung AEON seluruh negara!


REAL BEAUTY akan dihoskan oleh seorang usahawan yang juga selebriti berjaya iaitu Nana Mahazan yang juga merupakan pengasas Nana Mahazan Beauty. Beliau juga akan disertai oleh juri program merangkap jurulatih kecantikan dan jurulatih peniagaan iaitu Sunshine Kelly - blogger dan influencer kecantikan; Nana Ghazali- Usahawan dan pengasas bersama juga editor BeautyDesk.my –dan Low Ngai Yuen – Ketua Pegawai Pemasaran dan Perdagangan AEON Malaysia.

Dari Kiri, Nana Mahazan sebagai hos, Low Ngai Yuen (Ketua Pegawai Pemasaran dan Perdagangan AEON Malaysia), Sunshine Kelly dan Nana Ghazali sebagai juri program Real Beauty

Sepanjang program REAL BEAUTY, kesemua lapan jenama terbabit akan diberikan 10 cabaran intensif untuk membawa jenama mereka ke peringkat lebih tinggi. Tambah Low Ngai Yuen, “Kami berharap melalui REAL BEAUTY, jenama yang serius diberikan peluang dalam membina track rekod baharu dalam menjayakan potensi maksimum mereka. Tambahan pula, REAL BEAUTY akan menjadi jawapan untuk menyokong jenama terbabit dalam bentuk pelaburan dan kewangan.”

Jenama produk yang terlibat dalam REAL BEAUTY ketika pelancaran program di AEON Alpha Angle:

Alluskin

Null Factory | Hillton


Claire Organics


Alnefre


IL Fragrance


Reneuf



Sugarbelle 




Zagara

Produk daripada jenama yang muncul di program Real Beauty boleh didapati di cawangan AEON yang terpilih seperti di bawah:

1. AEON Taman Maluri Shopping Centre, Kuala Lumpur

2. AEON Mall Tebrau City, Johor

3. AEON Mall Nilai, Negeri Sembilan

4. AEON Mall Kinta City, Perak

5. AEON Mall Queensbay, Penang

6. AEON Mall Kuching Central, Sarawak

7. AEON Ipoh Falim, Perak

8. AEON Alpha Angle, Wangsa Maju

9. AEON Mall Bandar Dato Onn, Johor

Atau anda boleh dapatkan di AEON Lifestyle di pautan ini https://lifestyle.myaeon.com.my/special-campaign/real-beauty-1 .

1 comment:

  1. Sbnrnya banyak produk tempatan yang berkualiti dan berpotensi cuma kita yg belum discover. Terbaiklah AEON!

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com