Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

30 October 2019

Realme Malaysia Perkenalkan Realme XT Dan Power Bank Keluaran Realme Untuk Peminat Telefon Pintar Realme

Realme Malaysia hari ini memperkenalkan telefon pintar baharu iaitu Realme XT. Dengan 64MP Quad Camera Snapdragon, Realme  XT menjadi peranti pintar pertama di Malaysia yang menawarkan 4 kamera dengan menjanjikan gambar yang jelas dan dapat memuaskan hati pengguna.

Pearl White agak menarik perhatian Qiss dan gambar ini diambil menggunakan kamera hadapan Realme XT

Putih itu menawan tapi saya buat awak tertawan.ehhh.. Realme XT menawarkan dua warna iaitu Pearl White dan Pearl Blue.

"Sebagai sebuah syarikat yang digerakkan oleh anak-anak muda, kita tidak hanya memahami pasaran kita tetapi kita berbangga untuk mengatakan bahawa kita juga ingin berkongsi citarasa yang sama dengan mereka iaitu ‘Dare To Leap' realme telah membantu berjuta-juta
pengguna setia di seluruh dunia, terutamanya anak muda untuk mengejar impian atau cita-cita mereka dan mencapai matlamat mereka. 

Kini dengan realme XT, ia terus membantu pengguna telefon pintar untuk melangkah sedepan lagi dengan lebih bertenaga. Dengan semua ciri-ciri ini
ada di dalam satu telefon pintar, kini pengguna mempunyai keupayaan untuk merebut detik-detik bergerak maju ke hadapan dengan segala cabaran yang ada tanpa risau", Tiffany Teh, Brand Manager of realme Malaysia

Dari Kiri: Ms. Tiffany Teh, Brand Manager of realme Malaysia; Mr Mervyn Liew, Assistant Category Manager of Shopee Malaysia; Mr Hunter, CEO of realme Malaysia; Mr Max Wong, Brand Manager of Lazada Malaysia together with KC Har, Product Manager of realme Malaysia


Spesifikasi
Qualcomm Snapdragon 712
64MP ultra high-resolution sensor
8MP wide-angle lens
2MP macro lens
2MP portrait lens
16MP kamera depan sony tau...fuhh yang ni lawa
8GB RAM
128GB ROM
256GB micro SD card

Realme XT dikuasakan oleh kelajuan jam 2.3Ghz Snapdragon 712 AIE bersama-sama dengan sensor ultra resolusi tinggi 64MP, mempunyai binning piksel pintar empat-dalam-satu, f / 1.8 aperture besar, dan kanta 6P dengan pengumpulan cahaya yang unggul keupayaan, memberikan realme XT setanding dengan fotografi peringkat perdana. realme XT juga mempunyai Gorilla Glass 5 di bahagian depan dan belakang reka bentuk kaca melengkung yang terdapat dalam dua pilihan warna kecerunan - Pearl Blue dan Pearl White.



Kamera quad perdana realme XT yang dibentuk dengan sensor 64 MP GW1 Samsung untuk kamera utama, lensa sudut lebar 8MP, kanta makro 2MP dan kanta potret 2MP bersama-sama dengan 16MP Sony pada kamera depan, menghasilkan gambar yang tiada tandingan yang kelihatan segar dan terperinci walaupun anda mengezum masuk. Realme XT menyokong rakaman video 4K pada 30fps, rakaman video HD 1080p pada 30fps / 60fps, rakaman Video HD 720p pada 30fps / 60fps, dan gerakan perlahan sehingga 960fps.

Telefon pintar ini mempunyai skrin penuh  sebanyak 6.4 inci dan tekstur skrin Super AMOLED. Model ini juga dilengkapi dengan telefon dual nano-SIM yang boleh diperluas melalui slot kad microSD hingga 256GB

Untuk 4 kamera yang cantik, terang, jelas begini berapa harga korang agak-agak?
Percaya atau tidak...harga dia RM1399 aje šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜±

Power Bank
Realme Malaysia turut mengeluarkan power bank sendiri dengan kapasiti 10000 mAh, bateri litium dan dengan pengecasan cepat 18W serta ada dua ports USB type A dan type C. Korang boleh cas power bank dan telefon dalam satu masa yang sama.

Realme Buds 2
Pengguna boleh menikmati premium earphone 11.2mm bass yang terdiri daripada Multi-layer Composite Diaphragm dan Daikoku Voice Coil Jepun dalam julat harga. Reka bentuk kapsul coaxal membolehkan gegelung alih 11.2mm untuk menyampaikan muzik Hi-Fi tanpa sebarang gangguan.





Realme Wireless Buds
Aksesori terbaru yang dibawa kepada peminat oleh realme selepas bekerja dengan pengeluar muzik terkenal dunia dan DJ, Alan Walker. Realme Buds Wireless bernafas dalam konsep reka bentuk sebenar minimalis yang dibuat daripada gel silika yang mesra logam dan kulit.

Sambungan magnet menjadikannya lebih mudah untuk menyimpan tunas dan pada masa yang sama berfungsi sebagai suis. Ia secara automatik akan menghidupkan dan menyambung ke peranti anda apabila tunas dipisahkan dan ia akan dimatikan secara automatik apabila disambungkan.

Alan Walker telah bekerjasama rapat dengan pasukan pakar penalaan akustik realme untuk membawa pengguna respons bass yang paling tepat dan kuat dengan Dinamik Bass Boost (DBB). realme Buds Wireless mencipta pengalaman mendengar yang menakjubkan, terutama untuk muzik elektronik.

Dapatkan power bank Realme, Realme Buds 2 dan Realme Wireless Buds di Shopee sekarang.


Sempena jualan Lazada 11.11 ni korang boleh je dapatkan,

Realme XT



8 + 128 GB
Pearl Blue
Pearl White

Harga: RM1,399


Realme 5

3 + 32 GB
Crystal Purple
Crystal Blue



Bermula 11.11.2019 pada 12 am; harga RM499(Flash sale 11.11) RRP: RM549


Untuk maklumat lanjut mengenai produk Realme, layari laman web https://www.realme.com/my/


#realmext #realmemalaysia #realmeEclipse

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com