Beauty. Lifestyle. Travel. Review. Collaboration.

02 October 2019

Review Lenovo IdeaPad S340

Suka tak kalau anda ada laptop baru yang sesuai dengan kegunaan korang seharian? Kalau Qiss mestilah suka sangat. Baru-baru ni Qiss guna Lenovo IdeaPad S340.Laptop baru oii..heehee


Keistimewaan Lenovo IdeaPad S340 kali ini ialah kerana ia dibina dengan teknologi potongan melengkung dan untuk memastikan performance on the go, Lenovo IdeaPad S340 ni dikuasakan oleh 2nd Generation AMD Ryzen  Mobile Processor dengan Radeon Vega Graphics. Kiranya kalau pakai laptop ni korang boleh dapat view yang cantik masa tengok video,bermain  game ataupun masa edit video.

Macam Qiss selalu guna untuk menaip je kan, apa yang Qiss pentingkan ialah keselesaan papan kekunci.


Antara fungsi dia yang Qiss suka ialah keyboard yang lembut dan tak bising, bahagian papan kekunci ni agak besar sebab sebelah kanan ada kekunci untuk nombor. Jadi ada dua bahagian untuk taip nombor ikut keselesaan anda.



Berat ke laptop ni? Tak berat sangat pun, berat dia ialah 1.55kg dan lebih nipis berbanding laptop yang lain. Dengan ketebalan 17.9mm je anda boleh bawa laptop ni ke mana sahaja.

BACA JUGA >> Lenovo Announced A Partnership With Microsoft To Offer Preinstall Windows 10


Audio
Best ke guna laptop ni tengok filem kegemaran korang atau dengar lagu di Youtube? Seronok sebenarnya sebab system audio Lenovo IdeaPad S340 ini menggunakan system Dolby speaker system.



Display
Skrin paparan yang lebih luas pastinya membuat anda lebih teruja.

Kamera
Fungsi kamera Lenovo IdeaPad S340 boleh dilaraskan menggunakan butang untuk membuka dan menutup kamera. Ini bagi melindungi anda privasi anda sebagai pengguna.

Untuk spesifikasi Lenovo IdeaPadS340 korang boleh lawati https://www.lenovo.com/my/en/

3 comments:

  1. that's a nice laptop especially with the curve display, must be amazing to watch your favourite movie on it. Tebal sikit je dari Macbook Air so it has to be lightweight. Senang nak angkut kemana-mana. Lovely color too.

    ReplyDelete
  2. laptop ni sesuai kalau yg nak install software maacam autoCAD ni.. hari tu husband kak liez duk usha gak..

    ReplyDelete
  3. Fuhh gamers suka la tapi non gamers mcm akak pun suka hehee sbb pastinya grafik dia cantik dan boleh dengar music dengan asyik..kalau dapat duit terpijak mau jugak ambil 1

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Intellifluence Logo

Follow My IG

Adidas

Domain murah

Rezeki Travel

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Rezeki Bulanan

BTemplates.com

Shopee

Copyright © Qisstiera | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com